Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Synes at der er så stille i denn gruppe. Hvordan går det med jer?Ja jeg tror ikke jeg burde klage. Jeg bliver hurtig træt, let svimmel og får kvalme hvis jeg ikke sørger for at spise sådan ca hele tiden.... Jeg synes også jeg kan begynde at se maven vokser, men for andre der ikke ved jeg er gravid, ligner jeg vist bare en der har taget lidt på...Glæder mig til at maven rigtig viser at jeg er gravid. På torsdag skal jeg scannes, så det glæder jeg mig helt vild til.
Malene 9+1
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MaleneGærup skriver: Synes at der er så stille i denn gruppe. Hvordan går det med jer?Ja jeg tror ikke jeg burde klage. Jeg bliver hurtig træt, let svimmel og får kvalme hvis jeg ikke sørger for at spise sådan ca hele tiden.... Jeg synes også jeg kan begynde at se maven vokser, men for andre der ikke ved jeg er gravid, ligner jeg vist bare en der har taget lidt på...Glæder mig til at maven rigtig viser at jeg er gravid. På torsdag skal jeg scannes, så det glæder jeg mig helt vild til. Malene 9+1
HejTja.. Hvordan går det..? Mine bryster er endelig begyndt at vokse og være ømme.. Helt rart, selvom det egentlig er lidt ubehageligt.. Min kvalme er ikke så slem længere, men spiser også mange små måltider.. (kan ikke spise så meget af gangen og bliver derfor hurtig sulten igen) Jeg bliver hurtigt forpustet, får hede-ture og skal rejse mig forsigtigt, for ikke at blive bims, hehe.. Har indtil nu taget ca.½ kg. på.. Maven begynder at være ret oppustet-især om aftenen.. Ligner jeg har spist ALT for meget..!Var til scanning i sidste uge, og bebs havde det fint og hjertet blinkede.. Har allerede fået tid til nf d.24.. Glæder mig meget til at se bebs ordentligt, da den jo var en ostepops sidstHåber alt er vel hos Jer andre..// Alice 9+3
RikkeV skriver:Det var da tidligt du skal scannes - betaler du selv?Det går også godt her - samme som dig Har fået vandre journal i dag!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128