Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Syntes de er blevet rigtigt gode , her får i en lille håndfuld
Min søn på 3 år
Et samlet billede af min datter på 19 og søn på 16
Og et af mig selv .
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lady Marion <3 skriver: Syntes de er blevet rigtigt gode , her får i en lille håndfuld Min søn på 3 år Et samlet billede af min datter på 19 og søn på 16 Og et af mig selv .
WOW ! sikke nogle fantastiske fede billeder
hvad er det for en fotograf ?
De er bare så fantastiske
MoarHvidovre skriver: De er bare så fantastiske
Jeg syntes altså bare han har gjort det endnu bedre i år , han er fabelagtig syntes jeg
Lady Marion <3 skriver: Jeg syntes altså bare han har gjort det endnu bedre i år , han er fabelagtig syntes jeg
Ja, han tager rigtig gode billeder
MoarHvidovre skriver: Ja, han tager rigtig gode billeder
Tak søde i burde prøve det , jeg syntes det er så fine minder
Lady Marion <3 skriver: Tak søde i burde prøve det , jeg syntes det er så fine minder
Vi fik taget sidste år. Synes det var noget peberet. Hvad koster ham i har brugt?
MoarHvidovre skriver: Vi fik taget sidste år. Synes det var noget peberet. Hvad koster ham i har brugt?
1400 KR , SÅ BLIVER DER TAGET CA 1000 BILLEDER OG SÅ KAN DU VÆLGE CA 40 REDIGEREDE HAN ER MODEL FOTOGRAF SÅ SYNTES DET ER EN RET RIMELIG PRIS .
Lady Marion <3 skriver: 1400 KR , SÅ BLIVER DER TAGET CA 1000 BILLEDER OG SÅ KAN DU VÆLGE CA 40 REDIGEREDE HAN ER MODEL FOTOGRAF SÅ SYNTES DET ER EN RET RIMELIG PRIS .
Ej, det var skisme billigt. Vi betalte 1000 kr. mere og så fik vi dem ikke engang digitalt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128