Min 8 måneder søn, har fået sort tandkød!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.478 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. november 2012

LykkeB

Min søns fortænder, har været ved at bryde frem i lang tid. Her til aften, så jeg at hvor den ene tand skal frem, er der helt sort/blåt. Det ligner lidt en blodansamling. Er der nogle der ved hvad det kan være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

Camulla

LykkeB skriver:

Min søns fortænder, har været ved at bryde frem i lang tid. Her til aften, så jeg at hvor den ene tand skal frem, er der helt sort/blåt. Det ligner lidt en blodansamling. Er der nogle der ved hvad det kan være?

Lillebroderen til en af min store drengs legekammerater har også blå/sort tandkød. Det ser ret forfærdeligt ud. Han er 3 til marts. Det er vist nok en tandsygdom som han vokser sig fra...

Ved ikke om det kan være det?

Anmeld

15. november 2012

LykkeB

Camulla skriver:

Lillebroderen til en af min store drengs legekammerater har også blå/sort tandkød. Det ser ret forfærdeligt ud. Han er 3 til marts. Det er vist nok en tandsygdom som han vokser sig fra...

Ved ikke om det kan være det?

Hmm.. Det håber jeg da godt nok ikke. Har nu læst mig til, at det vist er når tanden næsten bryder ud og ved nogle bliver det da sort inden. Håber bare det er det..

Anmeld

15. november 2012

Krussedulle

LykkeB skriver:

Du kan altid ringe til den kommunale tandplejer!

Håber ikke det er noget alvorligt!

Anmeld

15. november 2012

SussieThyssen

LykkeB skriver:

Det kan være en lille blodansamling fordi han har bidt lidt hårdt i noget, så jeg tror ikke du skal være bekymret...men ellers få læge elelr tandlæge til at kigge på det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. november 2012

LykkeB

Ringer lige til den tandplejer i morgen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.