vandafgang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.898 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. juni 2009

SaNiNa

Hvis vandet nu går hvor længe skal man så gå før de sætter en igang?

Er jo begynd at tænke helt vild... så hanmågerne kom ud nu, de har jo givet mig en dato jeg har set frem til, men det lader ikke til han vil ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2009

Diana...

Jeg mener det inden 24 timer hvis du så ikke vil skal du op og have en pille hver 4 time for at der ikke kommer baktusser ind til bebsen sådan mener jeg vi fik at vide af min jdm.

Anmeld

4. juni 2009

Mira0911

Mener at de lader dig gå et døgn og ser om det ikke starter af sig selv, hvis ikke, så sætter de dig igang...

Anmeld

4. juni 2009

SaNiNa

Dutte84 skriver:

Mener at de lader dig gå et døgn og ser om det ikke starter af sig selv, hvis ikke, så sætter de dig igang...

osse når han ikke står fast?

Anmeld

4. juni 2009

Mira0911

Sanne skriver:

osse når han ikke står fast?

Det ved jeg så ikke.... mens du har veer skulle han jo gerne følge med nedad - Det gør han ikke? Hvornår skal du til JM? prøv og spørg der....

Anmeld

4. juni 2009

SaNiNa

Dutte84 skriver:

Det ved jeg så ikke.... mens du har veer skulle han jo gerne følge med nedad - Det gør han ikke? Hvornår skal du til JM? prøv og spørg der....

Tja det ved jeg faktisk ikke om han gør... men skal til jordemoder i morgen formiddag

Anmeld

4. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Du kan læse om vandafgang i denne artikel:

https://www.baby.dk/videnom/5p428/foedsel-vandafgang.aspx

Held og lykke med fødslen.

Anmeld

4. juni 2009

Mira0911

Sanne skriver:

Tja det ved jeg faktisk ikke om han gør... men skal til jordemoder i morgen formiddag

Så kan du prøve at snakke med hende der... Nu har i bare have født når jeg kommer på igen på Mandag... Kommer ikke på resten ugen.. Måske Søndag...

Anmeld

4. juni 2009

Mutti2

Sanne skriver:

Du skal nok nå at føde inden du kommer op til JM

Men hvis dit vand er gået, ville jeg ærligt talt ringe til FG!! Bare lige for at høre. Nu har de veer jo stået på 1½ uge!!  Der må da ske mere dernede

Har du været oppe og blive undersøgt hvor meget du er åben, siden den 31.??

knus

Anmeld

4. juni 2009

SaNiNa

Milla-Victoria's mor skriver:

Du skal nok nå at føde inden du kommer op til JM

Men hvis dit vand er gået, ville jeg ærligt talt ringe til FG!! Bare lige for at høre. Nu har de veer jo stået på 1½ uge!!  Der må da ske mere dernede

Har du været oppe og blive undersøgt hvor meget du er åben, siden den 31.??

knus

Vandet er ikke gået endnu, var derude i går og er stadig kun 4 cm åben... og de vil ikke gøre mere før han står fast...

Der er bare så mange tanker som kører rund i hovede på mig, nu når eg gar med de veer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.