erfaringer med magnetsmykker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.311 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. november 2012

Nettemor

Hej piger.
Igår var jeg til sådan et homeparty med de smykker. Og det lød rigtig spændende. :-)

Er der nogle af jer der kender til det. Har I prøvet det eller hørt om det?

Kom frisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

FruHolm <3

Nettemor skriver:

Hej piger.
Igår var jeg til sådan et homeparty med de smykker. Og det lød rigtig spændende. :-)

Kom frisk

Jeg fik et STORY armbånd by Kranz & Ziegler i julegave sidste år og har brugt det stortset hver dag og det lever endnu er meget glad for det det er også med magnetlås

Anmeld

15. november 2012

serinasmor

Kender intet til det men er meget nysgerrig

Hvad var det for noget ? Skulle de kunne noget specielt .. hvad ?

Anmeld

15. november 2012

FruHolm <3

Nettemor skriver:

Hej piger.

Kom frisk

Jeg fik et STORY armbånd by Kranz & Ziegler i julegave sidste år og har brugt det stortset hver dag og det lever endnu er meget glad for det det er også med magnetlås

men det er vel ikk sådan noget du tænker? 

Anmeld

15. november 2012

Nettemor

serinasmor skriver:

Kender intet til det men er meget nysgerrig

Hvad var det for noget ? Skulle de kunne noget specielt .. hvad ?

Jeg skulle nok have forklaret det lidt.

Jeg tror man kan læse mere her http://ellen.energetix.tv/

Men det er noget med at når man går med de magnetter mod huden så går de ind og spalter de røde blodlegemer så de bliver i stand til at optage mere ilt. Og det skulle give mere energi i hverdagen. Og nogle oplever faktisk at det kan lindre smerter også .. .

Hun lavede nogle balancetest og smidighedstest på os igår. Og der var faktisk en forskel på om vi havde magnetterne på eller ej. Det var lidt vildt. Så nu har jeg bestilt et armbånd og et hjerte og så vil jeg prøve det

Anmeld

15. november 2012

Nettemor

MinBabyOscar <3 skriver:

men det er vel ikk sådan noget du tænker? 

Nej det var ikke helt det Kopiere lige det jeg skal til Serinas mor:

Jeg skulle nok have forklaret det lidt.

Jeg tror man kan læse mere her http://ellen.energetix.tv/

Men det er noget med at når man går med de magnetter mod huden så går de ind og spalter de røde blodlegemer så de bliver i stand til at optage mere ilt. Og det skulle give mere energi i hverdagen. Og nogle oplever faktisk at det kan lindre smerter også .. .

Hun lavede nogle balancetest og smidighedstest på os igår. Og der var faktisk en forskel på om vi havde magnetterne på eller ej. Det var lidt vildt. Så nu har jeg bestilt et armbånd og et hjerte og så vil jeg prøve det

Anmeld

15. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min svoger går med 2 magnet armbånd og de virker forham! Hans mor, bruger både hårbøjlen, kæder og armbånd, og ka ik leve uden! Vh stine

Anmeld

15. november 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Min svoger går med 2 magnet armbånd og de virker forham! Hans mor, bruger både hårbøjlen, kæder og armbånd, og ka ik leve uden! Vh stine

Dejligt med gode erfaringer jeg synes det lyder mega spændende. Og vildt at det kan gøre så meget... Lidt svært at tro på faktisk..

Anmeld

15. november 2012

Dinna88

Nettemor skriver:

Dejligt med gode erfaringer jeg synes det lyder mega spændende. Og vildt at det kan gøre så meget... Lidt svært at tro på faktisk..

Wauw, interessant! Jeg har en del smerter til daglig grundet dårlig ryg, gad vide om det kunne virke på det?

Anmeld

15. november 2012

Nettemor

Dinna88 skriver:

Wauw, interessant! Jeg har en del smerter til daglig grundet dårlig ryg, gad vide om det kunne virke på det?

Altså nu har jeg bestemt mig for at prøve! Det kan jo ikke skade. Hun siger dog at man godt kan opleve at smerterne blusser op i starten. Men går ud fra at det skyldes den øgede iltmængde. Men min veninde siger at hvis hun har ondt i lænden sætter hun hjertet på og en time efter er der ingen smerter og hun slipper for smertestillende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.