Buget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. november 2012

Anonym trådstarter

Hej tøser Kæresten og jeg snakker lidt frem og tilbage angående bryllup og buget, det bliver ikke det helt store, men vi vil alligevel have lidt bare så dagen bliver lidt mindeværdi ud over at vi selvfølgelig bliver gift Men vi tænkte tror i at 5000 kr vil være nok til mad, drikke og bryllups kage til 12-15 personer i alt? Vi vil bare holde det med den tætteste familie.

Og evt nogen der har en ide om hvad en fotograf ville koste, bare lige til at skyde nogle enkle bryllups billeder for vil rigtig gerne have et bryllups billede men tænker billeder af festen kan vi godt selv klare ?

Og evt. nogen der har en ide til hvilken slags musik man kan spille vi regner med det bare bliver fra computeren ikke noget vildt

Jeg undskylder at det er anonymt men kan ikke risikere at nogen googler det her da ingen ved vi skal giftes Håber stadig i vil svare.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

Anonym trådstarter

Ingen gifte folk eller ikke gifte folk der har noget at sige? ^^

Anmeld

15. november 2012

Studerendemor

Anonym skriver:

Hej tøser Kæresten og jeg snakker lidt frem og tilbage angående bryllup og buget, det bliver ikke det helt store, men vi vil alligevel have lidt bare så dagen bliver lidt mindeværdi ud over at vi selvfølgelig bliver gift Men vi tænkte tror i at 5000 kr vil være nok til mad, drikke og bryllups kage til 12-15 personer i alt? Vi vil bare holde det med den tætteste familie.

Og evt nogen der har en ide om hvad en fotograf ville koste, bare lige til at skyde nogle enkle bryllups billeder for vil rigtig gerne have et bryllups billede men tænker billeder af festen kan vi godt selv klare ?

Og evt. nogen der har en ide til hvilken slags musik man kan spille vi regner med det bare bliver fra computeren ikke noget vildt

Jeg undskylder at det er anonymt men kan ikke risikere at nogen googler det her da ingen ved vi skal giftes Håber stadig i vil svare.

Tillykke med det kommende bryllup 

Jeg tror at 5000,- sagtens kan gå. Men det kommer selvfølgelig an på menuen og hvor fine vine osv. Vil I selv lave maden, eller bestille det udefra? 

Anmeld

15. november 2012

tankai

Anonym skriver:

Hvis i ikke ved hvilket mad der skal bruges kan du kigge på ebuffet.dk..

Det er vidst forholdvis billigt, hvor man selv kan vælge hvad man får..

Anmeld

15. november 2012

Anonym trådstarter

skrivemaskine skriver:

Tillykke med det kommende bryllup 

Jeg tror at 5000,- sagtens kan gå. Men det kommer selvfølgelig an på menuen og hvor fine vine osv. Vil I selv lave maden, eller bestille det udefra? 

Mange tak

Vi regner med at bestille ude fra, hvor ved vi ikke endnu. Men vi ved ikke om vi selv vil servere maden. Vi regner ikke med at servere vin, ikke så vidt jeg ved i hvert fald. Hvis det er så bliver det ikke meget, vi regner med at være på øl og sodavand mest af alt fordi vi ikke vil have fulde folk, men måske vin. Og tænker det skal være en hyggelig middag som hvis vi spiste ude altså med forret, hovedret og dessert.

Anmeld

15. november 2012

Studerendemor

Anonym skriver:

Mange tak

Vi regner med at bestille ude fra, hvor ved vi ikke endnu. Men vi ved ikke om vi selv vil servere maden. Vi regner ikke med at servere vin, ikke så vidt jeg ved i hvert fald. Hvis det er så bliver det ikke meget, vi regner med at være på øl og sodavand mest af alt fordi vi ikke vil have fulde folk, men måske vin. Og tænker det skal være en hyggelig middag som hvis vi spiste ude altså med forret, hovedret og dessert.

Du kan evt kigge på smageriets hjemmeside. Her kan du få en fin menu for ca. 150,- pr kuvert. Når det er uden vin, eller ihvertfald ikke ret meget vin, synes jeg et 5000,- budget lyder fornuftigt. 

Anmeld

15. november 2012

Studerendemor

Anonym skriver:

Mange tak

Jeg kan se på nettet, at der er masser af steder hvor man kan bestille mad til samme prisniveau... Smageriet er bare det eneste cateringsted jeg har smagt mad fra. I kan måske finde et par piger til at servere under middagen, så I selv kan sidde og nyde det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.