Hej tøser
Kender I noget til om H&M tøj -især flyverdragter - er meget store i størrelsen?
jeg har lige fået den skønneste lille bebs i sidste uge. Han var helt gennemsnitsstørrelse da han kom ud men tager allerede meget fint på. Vi har fået foræret et flyverdragt fra H&M i ste 62. Jeg synes bare den ser MEGET stor ud og bestemt ikke ligner noget han vil kunne passe her til vinter. Er de store i størrelserne så jeg skulle bytte den til en 56? Eller er det bare mig der ikke kan forestille mig den lille fantastiske unge rent faktisk bliver større?
vi har bare lidt almindeligt tøj fra H&M og der synes jeg en str 50 er ekstrem stor til ham mens han fint passer 50 i andre mærker.
på forhånd tak:-)
Ja, h&m er stort i størrelsen.
Men overtøj skal jo generelt være lidt større end andet tøj, og hellere at det er for stort end for småt.
Men derudover ville jeg slet ikke bruge en flyverdragt til sådan en lille størrelse. De ligger jo bare i barnevognen under deres dyne, så jeg kan ikke se pointen.
Hvis jeg var dig, ville jeg bytte den til en køredragt (fleece/plys - de plejer at have nogle forskellige i h&m) og bruge de ekstra penge på noget andet lækkert til den lille.
Tillykke med bebs. 
Anmeld