størrelse på H&M flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.133 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. november 2012

Amagerpigen82

Hej tøser

Kender I noget til om H&M tøj -især flyverdragter - er meget store i størrelsen?

jeg har lige fået den skønneste lille bebs i sidste uge. Han var helt gennemsnitsstørrelse da han kom ud men tager allerede meget fint på. Vi har fået foræret et flyverdragt fra H&M i ste 62. Jeg synes bare den ser MEGET stor ud og bestemt ikke ligner noget han vil kunne passe her til vinter. Er de store i størrelserne så jeg skulle bytte den til en 56? Eller er det bare mig der ikke kan forestille mig den lille fantastiske unge rent faktisk bliver større?

vi har bare lidt almindeligt tøj fra H&M og der synes jeg en str 50 er ekstrem stor til ham mens han fint passer 50 i andre mærker.

på forhånd tak:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP
Amagerpigen82 skriver:

Hej tøser

Kender I noget til om H&M tøj -især flyverdragter - er meget store i størrelsen?

jeg har lige fået den skønneste lille bebs i sidste uge. Han var helt gennemsnitsstørrelse da han kom ud men tager allerede meget fint på. Vi har fået foræret et flyverdragt fra H&M i ste 62. Jeg synes bare den ser MEGET stor ud og bestemt ikke ligner noget han vil kunne passe her til vinter. Er de store i størrelserne så jeg skulle bytte den til en 56? Eller er det bare mig der ikke kan forestille mig den lille fantastiske unge rent faktisk bliver større?

vi har bare lidt almindeligt tøj fra H&M og der synes jeg en str 50 er ekstrem stor til ham mens han fint passer 50 i andre mærker.

Hey 

Jeg havde nok beholdt den - han skal jo bare ligge i den, så størrelsen er jo ikke så vigtig tænker jeg. Og desuden kan vinteren jo vare helt hen til marts...-så...! Men nu jeg tænker over det - har han så brug for en flyverdragt ?! Jeg havde nok pakket ham i en lækker fleecedragt istedet. Blev det forståeligt ?

//Mette

Anmeld

15. november 2012

ano14316

Amagerpigen82 skriver:

Hej tøser

Ja nu jeg tænker over det, så er H&M lidt stort, men det er fordi der er lavet til at kunne blive tørretumblet og der kryber det til den "normale" str... 

Jeg ved ikke med deres flyverdragter, men til vores søn som er født i oktober havde jeg flyverdrager i båve 62 og 68, så jeg ville beholde den.. 

Anmeld

15. november 2012

morethanperfect

Amagerpigen82 skriver:

Hej tøser

Hejsa ..

Str. 62 ER meget stor i str. Vi har også en køredragt fra H&M som er 62 , og den er stor ..

Men jeg ville gemme den .. Man ved aldrig hvor hurtigt de lige vokser

Anmeld

16. november 2012

Amagerpigen82

Tak alle tre.

I har ret i, vi ikke har det store behov for en flyverdragt da vi har en voksipose. Den er dog valgt med stor omhu så jeg vil rigtig gerne beholde den

Jeg har tjekket hans kurve vi har fået af sundhedsplejesken, og hvis han følger den (det er der jo ingen der ved om han gør) så vil han være 62 cm i starten af marts.

Så jeg overvejer stadig at bytte den til en str. 56, hvis de er store i størrelsen. Jeg tørretumbler jo ikke lige flyverdragten, så satser ikke på den kryber så meget

Anmeld

16. november 2012

lycly

Jeg ville ikke bytte den, de vokser jo (desværre!) så sindssygt hurtigt i den periode, og str 56 vokser de meget hurtigt ud af, så den ville han højst sandsynlig ikke kunne passe senere på vinteren

Anmeld

16. november 2012

Amagerpigen82

LuLy skriver:

Jeg ville ikke bytte den, de vokser jo (desværre!) så sindssygt hurtigt i den periode, og str 56 vokser de meget hurtigt ud af, så den ville han højst sandsynlig ikke kunne passe senere på vinteren

Jeg ville også gerne have en 'normal' str. 62. Den ser bare ekstrem stor ud så ligner bestemt ikke vores andet tøj i str. 62. Men måske det bare er mig, der er forvirret af alle hormonerne...

Anmeld

16. november 2012

modesty

Hej tøser

Ja, h&m er stort i størrelsen.  Men overtøj skal jo generelt være lidt større end andet tøj, og hellere at det er for stort end for småt.

Men derudover ville jeg slet ikke bruge en flyverdragt til sådan en lille størrelse. De ligger jo bare i barnevognen under deres dyne, så jeg kan ikke se pointen.

Hvis jeg var dig, ville jeg bytte den til en køredragt (fleece/plys - de plejer at have nogle forskellige i h&m) og bruge de ekstra penge på noget andet lækkert til den lille. 

Tillykke med bebs. 

Anmeld

16. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

H&M er stort i størrelsen, synes jeg. Havde en flyverdragt i Januar i 62 til Ida som aldrig blev brugt, for den var alt for stor.

Jeg havde nok beholdt den i 62 men måske investeret i en billig brugt i 56. Man skal også passe på at flyverdragten ikke er for stor, så de ligger og fryser.

Anmeld

16. november 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville ikke bytte den - de små bebs vokser hurtigt. Samtidig er det for varmt nu til, at bruge flyverdragt. Har en dreng fra oktober og vi brugte slet ikke flyverdragt det første år, men en fleecedragt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.