35+0 - 5 uger tilbage :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2012

Miss BananaHammock

Putomanen skriver:

Ih altså, du er virkelig flot gravid. Jeg håber at du nyder det, selvom det nok er ved at blive tungt.

Og hvor er det bare strent at tøjet krymper på den måde

Ja det er mega strengt!

Tusind tak - jeg synes faktisk også at maven sidder overraskende pænt ift. hvad jeg indtager af kalorier Jeg nyder maven og den bedstes små bevægelser - men glæder mig også til at få ham ud. Er bare så lykkelig for at ha' fået lov til at opleve det at være gravid og glæder mig allerede til næste gang!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

Putomanen

Miss BananaHammock skriver:

Ja det er mega strengt!

Tusind tak - jeg synes faktisk også at maven sidder overraskende pænt ift. hvad jeg indtager af kalorier Jeg nyder maven og den bedstes små bevægelser - men glæder mig også til at få ham ud. Er bare så lykkelig for at ha' fået lov til at opleve det at være gravid og glæder mig allerede til næste gang!

Ja, den sidder rigtig fint! Så er det bare at nyde alle de kalorier du kan indtage. Det er nok slut, når du er færidg med at amme, hvis du altså ønsker at amme

Det er skønt at du nyder det! Det er da vildt, at du nyder det så meget, at du allerede glæder dig til næste gang

Anmeld

15. november 2012

Frøken J.

Så gik endnu en uge og der er nu 35 dage tilbage til termin.

Alt går fint og som det skal! Tøjet krymper i vask

NØJ! Jeg synes lige jeg har kigget et mavebillede fra dig og tænkt: "Nej en fin mave, den skal nok blive flot stor", og se nu bare dér! Den klæder dig  

Anmeld

15. november 2012

Miss Church

Så gik endnu en uge og der er nu 35 dage tilbage til termin.

Alt går fint og som det skal! Tøjet krymper i vask

Hihi kender det med at tøjet krymper 

Flot mave 

Anmeld

15. november 2012

Miss BananaHammock

Putomanen skriver:

Ja, den sidder rigtig fint! Så er det bare at nyde alle de kalorier du kan indtage. Det er nok slut, når du er færidg med at amme, hvis du altså ønsker at amme

Det er skønt at du nyder det! Det er da vildt, at du nyder det så meget, at du allerede glæder dig til næste gang

Tror liiiige jeg skal prøve den der fødsel før jeg helt kan sige jeg er klar til næste gang - men selve graviditeten gør jeg gerne igen

Anmeld

15. november 2012

Miss BananaHammock

Frøken J. skriver:

NØJ! Jeg synes lige jeg har kigget et mavebillede fra dig og tænkt: "Nej en fin mave, den skal nok blive flot stor", og se nu bare dér! Den klæder dig  

Ja det går stærkt. Tak!

Anmeld

15. november 2012

Miss BananaHammock

Miss Church skriver:

Hihi kender det med at tøjet krymper 

Flot mave 

Tusind tak Ja især i længden - så halvdelen af maven stikker nedenfor

Anmeld

15. november 2012

Putomanen

Tror liiiige jeg skal prøve den der fødsel før jeg helt kan sige jeg er klar til næste gang - men selve graviditeten gør jeg gerne igen

Ja, der har du en pointe. Men de fleste siger, at det hurtigt er glemt igen. Så mon ikke lysten kommer hurtigt igen

Anmeld

15. november 2012

Miss BananaHammock

Putomanen skriver:

Ja, der har du en pointe. Men de fleste siger, at det hurtigt er glemt igen. Så mon ikke lysten kommer hurtigt igen

Hvis det er ligesom når man får lavet en grum ting hos tandlægen - så går det nok. Altså med hukommelsen, for den plejer jeg at grue inden og egentlig være ret hurtigt over rent psykisk bagefter. MEN vil også nødig skulle ligge til tandlægen i så mange timer man kan ende med at have veer

Men ja - frygter det nok mest fordi det er noget man ikke har prøvet før og man ANER IKKE hvad det er man går ind til. Og ja - der er jo kun en vej. Han skal jo ud!

Anmeld

15. november 2012

Putomanen

Hvis det er ligesom når man får lavet en grum ting hos tandlægen - så går det nok. Altså med hukommelsen, for den plejer jeg at grue inden og egentlig være ret hurtigt over rent psykisk bagefter. MEN vil også nødig skulle ligge til tandlægen i så mange timer man kan ende med at have veer

Men ja - frygter det nok mest fordi det er noget man ikke har prøvet før og man ANER IKKE hvad det er man går ind til. Og ja - der er jo kun en vej. Han skal jo ud!

Åhh, jeg hader tandlæger, så den sammenligning vil jeg helst ikke bruge  

Nej, det er meget ubehageligt ikke at vide, hvad amn går ind til, men slutningen er jo helt fantastisk, hvor I får jeres lille dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.