Er meget spændt:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.350 visninger
19 svar
0 synes godt om
4. juni 2009

Valle81

Er lige kommet hjem fra lægen, hvor jeg har fået taget en blodprøve.

Jeg aborterede jo som tidligere skrevet for en måned siden. Jeg havde ægløsning som normalt, hvis man tager SA som en mens. Hvis min cyklus så er helt normal efter SA, så skulle jeg have haft min mens.

Det har jeg ikke, og har taget 4 tests og de er ale positive........men tænkte at det kan være at jeg staig har hormoner i kroppen fra sidste graviditet.

Så ringede i går på sygehuset for at snakke med dem og det HCG tal der blev målt i blodet en uger efter SA og det var 5=0 som lægen sagde, så at der skulle ikke være stor sandsynlighed for, at de tidligere hormoner kunne give udslag i ny positiv test.

Så hun sagde jeg skulle tage til lægen og få taget blodprøve og målt HCG. Hvis det er stigende, så ja, så er den god nok...........Så er jeg allerede gravid igen:0) Hvis det er er det jo HELT fantastisk.

Vi får svar mandag.......laaaang tid til:0)

Kærligst fra Christina...........som er så lykkelig og næsten ikke kan tro at det kan være sandt:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2009

Fiona78

Jamen jeg krydser alt hvad der krydses kan for at den er der
Det vil være så dejligt for jer

Anmeld

4. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
ej hvor kunne det være fedt!!
jeg alt hvad jeg kan for at du får et flot stigende tal på mandag! - kan godt forstå ventetiden er lang!
knus

Anmeld

4. juni 2009

Mira0911

Puuuhaaa... Krydser alt hvad jeg har her...

Anmeld

4. juni 2009

Nanna1985

Jeg krydser ALT hvad jeg kan for at du er gravid

Anmeld

4. juni 2009

Valle81

Tak skal i have:0)

Jeg krydser også alt i verdenen:0)

Anmeld

4. juni 2009

Henriette72

Det kunne da godt tyde på at du allerede er gravid igen Fedt for dig Det samme skete for mig. Jeg havde en SA og blev gravid igen 14 dage efter.

Anmeld

4. juni 2009

Samus1983

Valle81 skriver:

Er lige kommet hjem fra lægen, hvor jeg har fået taget en blodprøve.

Jeg aborterede jo som tidligere skrevet for en måned siden. Jeg havde ægløsning som normalt, hvis man tager SA som en mens. Hvis min cyklus så er helt normal efter SA, så skulle jeg have haft min mens.

Det har jeg ikke, og har taget 4 tests og de er ale positive........men tænkte at det kan være at jeg staig har hormoner i kroppen fra sidste graviditet.

Så ringede i går på sygehuset for at snakke med dem og det HCG tal der blev målt i blodet en uger efter SA og det var 5=0 som lægen sagde, så at der skulle ikke være stor sandsynlighed for, at de tidligere hormoner kunne give udslag i ny positiv test.

Så hun sagde jeg skulle tage til lægen og få taget blodprøve og målt HCG. Hvis det er stigende, så ja, så er den god nok...........Så er jeg allerede gravid igen:0) Hvis det er er det jo HELT fantastisk.

Vi får svar mandag.......laaaang tid til:0)

Kærligst fra Christina...........som er så lykkelig og næsten ikke kan tro at det kan være sandt:0)

Hej christina

Ja hvor fedt..  Håber virkelig for dig at det allerede der lykkes igen

Knus mira

Anmeld

5. juni 2009

Valle81

Kunne ikke vente på svaret, så brugte en kontakt på sygehuset og ringede derind, og fik resultatet:0)

Efter endnu en positiv test, og en bekræftelse på, at HCG tal er stigende, må jeg nok konkludere det skønneste:0)

VI VENTER OS IGEN:0)

Det er jo for vildt for vildt for vildt:0)

Er så gld, men denne gang på en anden måde, med forbehold, for nu har jeg prøvet det går galt, så skal lige over de 12 uger før jeg er helt optimist på punktet:0)

Men FANTASTISK:0)

Anmeld

5. juni 2009

Mathilde

Ih hvor dejligt for jer!!! Kæmpe stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.