Nogle studerende ved pædagogseminariet i Randers??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.335 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. november 2012

Mette og co

Hej!

Jeg skal starte op på seminariet i Randers efter endt barsel og forsøger nu at forberede mig så godt som muligt.

Men når jeg forsøger at logge ind for at se mit skema på WebUntis så ved jeg ikke hvad jeg skal skrive som skolenavn - alle mine forsøg er forkerte siger den - og jeg kan derfor ikke komme ind!

Er der nogen der ved hvad skolenavnet er derinde?

På forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

M (:

Mette og Bastian skriver:

Hej!

Jeg skal starte op på seminariet i Randers efter endt barsel og forsøger nu at forberede mig så godt som muligt.

Men når jeg forsøger at logge ind for at se mit skema på WebUntis så ved jeg ikke hvad jeg skal skrive som skolenavn - alle mine forsøg er forkerte siger den - og jeg kan derfor ikke komme ind!

På forhånd tak!

Jeg læser godt nok til sygeplejerske i Randers, men vi skal skrive viauc som skole.. Mon ikke det er det samme? 

Anmeld

14. november 2012

Dot D

Hej!

På forhånd tak!

Du skal som M(: skriver, skrive viauc....

Hej fra pæd. stud. fra Randers

Anmeld

14. november 2012

Mette og co

M (: skriver:

Jeg læser godt nok til sygeplejerske i Randers, men vi skal skrive viauc som skole.. Mon ikke det er det samme? 

Jamen nu virkede det jo også - selvom der igen stod at skolenavnet ikke var gyldigt inden... Tusind tak for hjælpen 

Og nu bliver det svære så rent faktisk at finde et skema derinde. Synes det virker lidt tomt og ulogisk.

Anmeld

14. november 2012

M (:

Jamen nu virkede det jo også - selvom der igen stod at skolenavnet ikke var gyldigt inden... Tusind tak for hjælpen 

Og nu bliver det svære så rent faktisk at finde et skema derinde. Synes det virker lidt tomt og ulogisk.

Du vælger skema --> klasse --> ugen du vil se skema for --> vælger hold --> afdelingen er SIR (I hvert fald for os.. Ved ikke, om den hedder noget andet for pædagogerne? Måske PIRAND?)..

Anmeld

14. november 2012

Dot D

Du skal trykke på klasser over til venstre og finde din klasse og trykke på den, så kommer dine skemaer frem, HVIS de er klar

Anmeld

14. november 2012

Mette og co

Dot D skriver:

Du skal som M(: skriver, skrive viauc....

Hej fra pæd. stud. fra Randers

Og så virkede det jo pludselig Tak for det!

Hvilket semester er du på?

... Og nu skal jeg så bare regne ud hvordan webuntis virker efter man er kommet ind. Al det teknik

Anmeld

14. november 2012

Mette og co

M (: skriver:

Du vælger skema --> klasse --> ugen du vil se skema for --> vælger hold --> afdelingen er SIR (I hvert fald for os.. Ved ikke, om den hedder noget andet for pædagogerne? Måske PIRAND?)..

Præcis! Er jo slet ikke så svært som jeg lige troede Tak igen!

Anmeld

14. november 2012

M (:

Præcis! Er jo slet ikke så svært som jeg lige troede Tak igen!

Det var da så lidt - og god første skoledag, når du kommer så langt (:

Anmeld

14. november 2012

Dot D

Og så virkede det jo pludselig Tak for det!

Hvilket semester er du på?

... Og nu skal jeg så bare regne ud hvordan webuntis virker efter man er kommet ind. Al det teknik

4. semester Har lige afleveret IIS eksamen i dag...

Jeg har skrevet ovenover, hvordan du skal gøre derinde Det tager lige lidt tid at lære, men så går det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.