Nogen der dyrker motion på motionscykel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.896 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. november 2012

Kloster

Jeg har jo slæbt det tunge svin af en motionscykel ind i stuen.

Det er en gammel sag af min svigermors, men der er digitalmåler på. Den måler distance, tid, kcal og hastighed. Men kan jeg regne med den, når den er så gammel??

Jeg har ikke så meget modstand på selve hjulet. Jeg kan self mærke, der er modstand, men jeg pisker godt afsted. Jeg cyklede, ifølge den digitalemåler, 10 km på 23 min.

Og det gjorde jeg både i eftermiddag og her i aften.

Min veninde er i chok... Hun synes, det er helt vildt at jeg kan det... Jeg er nu ikke helt sikker på at måleren er helt up to date, men uanset hvad, så hjulede jeg afsted, sveden sprøjtede ud og jeg cyklede mellem 20-25 min. Motionen gav det mig i hvert fald.

Men når jeg er i motionscenteret i 5 kvarter, cykler, cross'er og løber jeg. Og dét er meget hårdere end det her. Men jeg har jo også dyrket regelmæssig pænt hårdt motion i 3 år. Går ud fra, jeg har en god kondi så...

Jer der dyrker motionscykling... Er det helt ved siden af??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

signe.

Kloster skriver:

Det er en gammel sag af min svigermors, men der er digitalmåler på. Den måler distance, tid, kcal og hastighed. Men kan jeg regne med den, når den er så gammel??

Jeg har ikke så meget modstand på selve hjulet. Jeg kan self mærke, der er modstand, men jeg pisker godt afsted. Jeg cyklede, ifølge den digitalemåler, 10 km på 23 min.

Min veninde er i chok... Hun synes, det er helt vildt at jeg kan det... Jeg er nu ikke helt sikker på at måleren er helt up to date, men uanset hvad, så hjulede jeg afsted, sveden sprøjtede ud og jeg cyklede mellem 20-25 min. Motionen gav det mig i hvert fald.

Men når jeg er i motionscenteret i 5 kvarter, cykler, cross'er og løber jeg. Og dét er meget hårdere end det her. Men jeg har jo også dyrket regelmæssig pænt hårdt motion i 3 år. Går ud fra, jeg har en god kondi så...

Har du en telefon der kan hente apps? Så il jeg nemlig anbefale runkeeper som jeg selv bruger når jeg cykler.. Afstand, tid og kcl forbrug via gps og den er gratis

Anmeld

14. november 2012

Kloster

signe. skriver:

Har du en telefon der kan hente apps? Så il jeg nemlig anbefale runkeeper som jeg selv bruger når jeg cykler.. Afstand, tid og kcl forbrug via gps og den er gratis

Gps til motionscykel??? Det må du lige forklare... Det er ikke logisk for mig

Anmeld

14. november 2012

signe.

Kloster skriver:

Gps til motionscykel??? Det må du lige forklare... Det er ikke logisk for mig

Nååååe ja.... Haha ej nu bliver jeg helt flov, for selvf dur ðen app da ikk til en stillestående genstand! Haha....

Anmeld

14. november 2012

ESV

Kloster skriver:

Vi har også en stående i stuen og det du beskriver lyder ikke usandsynligt jeg kører også altid i lavest mulige gear for at brænde kalorier af..

Anmeld

14. november 2012

Kloster

signe. skriver:

Nååååe ja.... Haha ej nu bliver jeg helt flov, for selvf dur ðen app da ikk til en stillestående genstand! Haha....

Jeg tænkte bare... Sikke man kan opfinde......

Anmeld

14. november 2012

Kloster

ESV skriver:

Vi har også en stående i stuen og det du beskriver lyder ikke usandsynligt jeg kører også altid i lavest mulige gear for at brænde kalorier af..

Godt så...

Anmeld

14. november 2012

signe.

Kloster skriver:

Jeg tænkte bare... Sikke man kan opfinde......

Det skal nok komme en dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.