Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
signe. skriver: Ved du tilfældigvis hvad kcal indholdet er pr 100 gram?
Ved du tilfældigvis hvad kcal indholdet er pr 100 gram?
Nej desvære, er ikke så god til og læse det men vil godt tage et billede så kan du selv hitte den ud..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TaAsJu skriver: Nej desvære, er ikke så god til og læse det men vil godt tage et billede så kan du selv hitte den ud..
Det ville godt nok være pænt af dig
signe. skriver: Det ville godt nok være pænt af dig
Sådan der
TaAsJu skriver: Sådan der
Okay, 414 kcal pr 100 Gram og 50 kcal pr kiks... Så kan det godt bruges som en lille snack, lige sådan en kiks... Der er omkring 116 kcal i en banan, så 50 er jo lidt
tak for billedet
TaAsJu skriver: Tak det hjalp i alt fald på den lille trold der står på min skulder og SKRIGER på usunde ting.... tak for opbakning det er jeg glad for det gav mig lige et skub mere
Tak det hjalp i alt fald på den lille trold der står på min skulder og SKRIGER på usunde ting....
tak for opbakning det er jeg glad for det gav mig lige et skub mere
signe. skriver: Okay, 414 kcal pr 100 Gram og 50 kcal pr kiks... Så kan det godt bruges som en lille snack, lige sådan en kiks... Der er omkring 116 kcal i en banan, så 50 er jo lidt tak for billedet
Selv tak da.. Så lærte jeg også lidt... Er simpelthen en skovl til og kigge på sådan nogen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128