Padwico 850 (Ny babyalarm)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.514 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. november 2012

Miss BananaHammock

Babysam reklamerer med deres nye babyalarm Padwico 850. Alarmen ligner, ihvertfald på billedet, en iphone. Men er den 1300kr værd?

Er der nogen af jer der har fået fingrene i denne alarm eller er den så ny at ingen kan give den noget feedback

http://www.babysam.dk/padwico-850

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

modesty

En fra min mødregruppe har en ældre padwico og var ikke glad. Men altså, det er jo en anden model, så den kan være helt anderledes. 

Anmeld

14. november 2012

signe.

Miss BananaHammock skriver:

Babysam reklamerer med deres nye babyalarm Padwico 850. Alarmen ligner, ihvertfald på billedet, en iphone. Men er den 1300kr værd?

Er der nogen af jer der har fået fingrene i denne alarm eller er den så ny at ingen kan give den noget feedback

http://www.babysam.dk/padwico-850

Jeg har haft en padvicomodel og en svigerinde havde en anden model derfra og vi var begge stærkt utilfredse... Nu har vi en helt almindelig billig fra phillips event og er mere end tilfredse

Anmeld

20. november 2012

Jeanetti

Jeg har en Padwico 850! 

vi havde først philips avents den lille model (tænk vinder 2012) men den fik vi først byttet fordi den ikke ville give lyd fra sig når den manglede strøm, den gik bare ud. Den nye philips avent vi fik begyndte så at lyde som en flok humlebier pludselig så jeg sagde til dem i babysam at jeg ikke ville have philips igen. Vi havde inden dette, da babysam testede vores alarm for fejl, fået en låne alarm udleveret, en padwico 938, den var jeg ikke glad for. Den skrattede, var ikke særlig høj i lydstyrken og ja, træls. 

Da fejlen var konstateret tilbød babysam at bytte min philips til en ny alarm. jeg ville gerne have en der kører på dect så der var ikke ret meget at vælge imellem.

Til trods for jeg ikke kunne lide padwicos 938 valgte jeg at prøve 850 og har haft den en uges tid nu. Jeg er indtil videre tilfreds med den

den skratter overhovedet ikke, er let at betjene, passer lige i lommen (den har vibrator), talk back funktion (bruger det ikke men det virker) og så er den da også pæn at se på.

den er på bud i babysam i flg deres juletilbud til kr 999,- så hvis du skal have den er det nu

husk du har 14 dages returret hvis du ikke er tilfreds med den. Jeg fik af vide i babysam at jeg bare kunne komme retur med den hvis jeg var utilfreds. 

Anmeld

22. maj 2014

cardude

ved godt at tråden er meget gammel, men fordi at den dukker op når man googler padwico 850 så vil jeg lige give mit besyv med.

denne babyalarm padwico 850 fungerer PERFEKT den kan justeres fra super sensitiv til ret ufølsom og den er rimeligt høj når man skruer op for parent delen, alt i alt er det en rigtigt god babyalarm, vi har ikke haft andre men har ingen grund til at prøve andre da den bare gør det den skal. 

de genopladelige batterier fungerer som de skal, dog skal man lige nogle gange sætte enhederne i igen i ladestanderen da de ikke altid virker som om at de får god forbindelse første gang. 

9,7 stjerner ud af 10

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.