Jeg har en Padwico 850!
vi havde først philips avents den lille model (tænk vinder 2012) men den fik vi først byttet fordi den ikke ville give lyd fra sig når den manglede strøm, den gik bare ud. Den nye philips avent vi fik begyndte så at lyde som en flok humlebier pludselig så jeg sagde til dem i babysam at jeg ikke ville have philips igen. Vi havde inden dette, da babysam testede vores alarm for fejl, fået en låne alarm udleveret, en padwico 938, den var jeg ikke glad for. Den skrattede, var ikke særlig høj i lydstyrken og ja, træls.
Da fejlen var konstateret tilbød babysam at bytte min philips til en ny alarm. jeg ville gerne have en der kører på dect så der var ikke ret meget at vælge imellem.
Til trods for jeg ikke kunne lide padwicos 938 valgte jeg at prøve 850 og har haft den en uges tid nu. Jeg er indtil videre tilfreds med den 
den skratter overhovedet ikke, er let at betjene, passer lige i lommen (den har vibrator), talk back funktion (bruger det ikke men det virker) og så er den da også pæn at se på.
den er på bud i babysam i flg deres juletilbud til kr 999,- så hvis du skal have den er det nu 
husk du har 14 dages returret hvis du ikke er tilfreds med den. Jeg fik af vide i babysam at jeg bare kunne komme retur med den hvis jeg var utilfreds.
Anmeld