Billeder fra Cypern :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Så er der billeder oppe, men for ikke at lave dobbelt post's, så ligger de på min Cypern blog

Det er kun et lille udsnit af billederne, men det er ikke så sjovt for andre, at se tonsvis af museums billeder og billeder af rosmarinbuske osv... hehe...

Så her er 'feriebillederne'. Resten må I gerne se, men så bliver det en dag sammen med os.

- over and out -

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2009

Susan1978

Tak for kigget, dejlige billeder... i har oplevet en masse. og hvor er Idun lækker..

Anmeld

4. juni 2009

Moderator

Susan1978 skriver:

Tak for kigget, dejlige billeder... i har oplevet en masse. og hvor er Idun lækker..

Ja, vi er ikke så gode til bare at ligge på ryggen. Men det var en super skøn tur!!! 

Syns også selv der er kommet en helt masse gode billleder ud af det. ER helt misundelig på Idun, når hun er så hamrende fotogen. Men det har hun jo altid været hehe...

Anmeld

4. juni 2009

Fines mor

Zafir skriver:

Så er der billeder oppe, men for ikke at lave dobbelt post's, så ligger de på min Cypern blog

Det er kun et lille udsnit af billederne, men det er ikke så sjovt for andre, at se tonsvis af museums billeder og billeder af rosmarinbuske osv... hehe...

Så her er 'feriebillederne'. Resten må I gerne se, men så bliver det en dag sammen med os.

- over and out -

Åhh hvor ser det skønt ud :-))) Man kommer til at savne syden når man ser sådanne billeder

Anmeld

4. juni 2009

Tina2

Ser lækkert ud! Glæder mig til vi skal afsted...

Anmeld

4. juni 2009

Moderator

Tina2 skriver:

Ser lækkert ud! Glæder mig til vi skal afsted...

HVor var det I skulle hen?

Anmeld

4. juni 2009

Tina2

Kein ahnung endnu:-) Har ikke bestilt.....

Men afsted, det skal vi:-) Har pengene fra vores gamle bil + sp-penge så der er rigeligt at tage af
Vil sgu også ha en tattoo

Anmeld

4. juni 2009

Moderator

Tina2 skriver:

Kein ahnung endnu:-) Har ikke bestilt.....

Men afsted, det skal vi:-) Har pengene fra vores gamle bil + sp-penge så der er rigeligt at tage af
Vil sgu også ha en tattoo

Aha Cool Held og lykke med at finde et godt sted

Anmeld

4. juni 2009

Tina2

Tak, vil gerne afsted i aug, så er ikke helt lige meget hvor det er. Tyrkiet er jo en bageovn der midt i aug. Kan sagtens selv klare det, men synes det er for voldsomt for ungerne, så vil rigtig gerne til Grækenland:-)
Men er egentlig lidt ligeglad med hvor det er, bare det er lækkert:-)

Anmeld

7. juni 2009

karina1980

ej det ser bare super lækkert ud,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.