Uge 26+1 - Gæt gerne på kønnet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.125 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. november 2012

Trinemn

Mavebillede uge 26+1.. Vi har valgt ikke at vide kønnet - så vi modtager gerne gæt

til jer!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

VNB

Flot mave!  

jeg tror det blir en lille dreng  

Anmeld

14. november 2012

Nadia&Daniel

Trinemn skriver:

Mavebillede uge 26+1.. Vi har valgt ikke at vide kønnet - så vi modtager gerne gæt

til jer!

Spændende  Vi valgte også ikke at kende kønnet - men havde selv en mavefornemmelse som sagde PIGE - mange sagde at jeg havde den drengemave (incl. svigermor), men jeg holdte fast på PIGE.. Og den 25 okt. kom en lille Laura til verden

Har ikke noget gæt (er ikke så god til gravidites-maver) - men hvad er din egen mavefornemmelse??

Anmeld

14. november 2012

M (:

Trinemn skriver:

til jer!

Jeg tror det er en pige (:

Anmeld

14. november 2012

Trinemn

Nadia&Daniel skriver:

Spændende  Vi valgte også ikke at kende kønnet - men havde selv en mavefornemmelse som sagde PIGE - mange sagde at jeg havde den drengemave (incl. svigermor), men jeg holdte fast på PIGE.. Og den 25 okt. kom en lille Laura til verden

Har ikke noget gæt (er ikke så god til gravidites-maver) - men hvad er din egen mavefornemmelse??

Jeg har fra start haft en følelse af pige - men synes jeg er kommet i tvivl på det sidste Lige nu ved jeg faktisk ikke hvad jeg tror

Anmeld

14. november 2012

Nadia&Daniel

Trinemn skriver:

Jeg har fra start haft en følelse af pige - men synes jeg er kommet i tvivl på det sidste Lige nu ved jeg faktisk ikke hvad jeg tror

Glæder mig til en update (selv der er lidt tid endnu)

Anmeld

14. november 2012

Miss BananaHammock

Trinemn skriver:

til jer!

SÅ fin mave! Ligner lidt min så jeg vil også sige en dreng

Anmeld

15. november 2012

Miss Church

Trinemn skriver:

til jer!

Super fin mave! 

Jeg tror det er en pige 

Anmeld

15. november 2012

FrkZier

Trinemn skriver:

til jer!

fin mave

jeg tror det er en DRENG!

Anmeld

16. november 2012

Babydrøm

Trinemn skriver:

til jer!

Flot mave 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.