Så er der ingen undskyldning for ikke at motionere mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. november 2012

Kloster

Bare motionscyklen frem foran tv'et, tænd på serierne også piske derud af

Min mand er ca en gang om måneden en uge i Tyskland og arbejde. Og her har jeg lidt svært ved at komme hen i motionscenteret (om vinteren) ell ud og løbe (om sommeren). Men så fik vi lige svigermors gamle motionscykel og den blev taget i brug i dag

Jeg fik cyklet 10 km og sveden sprøjtede ud af mig. Ja jeg blev endda så bidt af det, at jeg tror bestemt, jeg tager 10 mere i aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

Leneur

Kloster skriver:

Min mand er ca en gang om måneden en uge i Tyskland og arbejde. Og her har jeg lidt svært ved at komme hen i motionscenteret (om vinteren) ell ud og løbe (om sommeren). Men så fik vi lige svigermors gamle motionscykel og den blev taget i brug i dag

Jeg fik cyklet 10 km og sveden sprøjtede ud af mig. Ja jeg blev endda så bidt af det, at jeg tror bestemt, jeg tager 10 mere i aften

Lyder da bare lækkert og sådan en ville jeg også gerne have men har ikke plads til den...

Anmeld

14. november 2012

Kloster

Leneur skriver:

Lyder da bare lækkert og sådan en ville jeg også gerne have men har ikke plads til den...

Har bare heller ikke plads til den. Den har fast plads i baggangen og nu har jeg slæbt det tunge svin ind i stuen for at træde godt i pedalerne...

Anmeld

14. november 2012

Dot D

Det er bare 100 gange nemmere, når den står fremme, og når den så sår foran fjersynet, så kan man rigtigt træde i pedallerne

Er meget glad for min kondi-fætter

Anmeld

14. november 2012

Kloster

Dot D skriver:

Det er bare 100 gange nemmere, når den står fremme, og når den så sår foran fjersynet, så kan man rigtigt træde i pedallerne

Er meget glad for min kondi-fætter

Ja nemlig... Også må svinet jo bare blive slæbt i baggangen efter brug... Styrketræning, du ved

Anmeld

14. november 2012

jydeinden

Kloster skriver:

ville også gerne have en kondi cykel, men så længe ryggen og skuldre driller er der jo ikke meget ved det og det eneste sted vi har plads er hverken musik eller tv

Anmeld

14. november 2012

Dot D

Kloster skriver:

Ja nemlig... Også må svinet jo bare blive slæbt i baggangen efter brug... Styrketræning, du ved

Ja, og man skal huske, at det er godt med afveksling i træningen, hi hi. Noget styrke og noget konditionstræning

Anmeld

14. november 2012

MetteT

Sådan!!
Jeg spiller håndbold 2-3 gange om ugen, så det er egentlig okay.. Men fik en ide den anden dag til lidt ekstra herhjemme.. Så nu ryger ministepperen ind foran spisebordet når jeg lægger tøj sammen!! Så får jeg også lidt ud af det, når jeg alligevel står der..

Anmeld

14. november 2012

Kloster

MetteT skriver:

Sådan!!
Jeg spiller håndbold 2-3 gange om ugen, så det er egentlig okay.. Men fik en ide den anden dag til lidt ekstra herhjemme.. Så nu ryger ministepperen ind foran spisebordet når jeg lægger tøj sammen!! Så får jeg også lidt ud af det, når jeg alligevel står der..

Ja det var smart

Jeg er i motionscenteret 3 x ugen (vinter) og løber 3-4 x ugen (sommer), men jeg kunne da godt lige tage en halv times tid på motionscyklen engang imellem og få forbrændt et par hundrede kcal ved det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.