tømmer eller snedker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.039 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. november 2012

Carl-Emil's mor

Ja ligger du inde med sådan en så læs med

Jeg står og skal bruge nogle "frugtkasser" til min søns værelse og ville egentlig bygge dem selv meeeeeeen uden værktøj osv bliver liiiiiiiiiiiidt svært

Så tænkte at måske en af de søde baby.dk damer ligger inde med en mand / bror der er tømmer eller snedker som bor i  radius der hedder kbh også op nord på som man kan bestille nogle hos de skal ikke være malet eller noget som helst og har de præcise mål til dem

håber virkelig der er en som lige inde med en tømmer eller snedker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

Ayasmor

Jeg "ligger inde" med en tømrer, men han er desværre fra Randers, så lige et godt stykke fra dig af. Held og lykke med at finde en lidt tættere på

Anmeld

14. november 2012

Carl-Emil's mor

Ayasmor skriver:

Jeg "ligger inde" med en tømrer, men han er desværre fra Randers, så lige et godt stykke fra dig af. Held og lykke med at finde en lidt tættere på

pokkers! Har også fundet en i ålborg men transporten af kasserne bliver bare så tårn høj at det ikke kan betale sig

men ellers pænt af dig at skrive

Anmeld

14. november 2012

Ayasmor

Carl-Emil's mor skriver:

pokkers! Har også fundet en i ålborg men transporten af kasserne bliver bare så tårn høj at det ikke kan betale sig

men ellers pænt af dig at skrive

Nej det kan jeg godt se.. Så ryger finten nok lidt af det. Det var så lidt

Anmeld

14. november 2012

FamilenStorm

Carl-Emil's mor skriver:

Jeg står og skal bruge nogle "frugtkasser" til min søns værelse og ville egentlig bygge dem selv meeeeeeen uden værktøj osv bliver liiiiiiiiiiiidt svært

Så tænkte at måske en af de søde baby.dk damer ligger inde med en mand / bror der er tømmer eller snedker som bor i  radius der hedder kbh også op nord på som man kan bestille nogle hos de skal ikke være malet eller noget som helst og har de præcise mål til dem

Min tømmer befinder sig desværre på Fyn.. Ellers ville jeg godt have spurgt ham..

Håber du finder en..

Anmeld

14. november 2012

lycly

Min far er uddannet snedker og kan bygge alt Men han arbejder dog ikke som snedker til daglig, så ved ikke om han har tid, men kan da høre ham ad? Han befinder sig på Nørrebro i København

Anmeld

14. november 2012

Carl-Emil's mor

LuLy skriver:

Min far er uddannet snedker og kan bygge alt Men han arbejder dog ikke som snedker til daglig, så ved ikke om han har tid, men kan da høre ham ad? Han befinder sig på Nørrebro i København

iiiih det ville da være dejligt har billed og mål så det burde være meget lige til og ret billige at lave

Anmeld

14. november 2012

Carl-Emil's mor

FamilenStorm skriver:

Min tømmer befinder sig desværre på Fyn.. Ellers ville jeg godt have spurgt ham..

Håber du finder en..

super pænt af dig

Anmeld

14. november 2012

lycly

Carl-Emil's mor skriver:

iiiih det ville da være dejligt har billed og mål så det burde være meget lige til og ret billige at lave

Okay, du kan jo sende mig billede og mål til min mail og så kan jeg vise ham det

Min mail er lunalykke91@gmail.com

Anmeld

14. november 2012

MorTilEn2013Dreng

Carl-Emil's mor skriver:

Så var det jo jeg skulle være blevet sammen med min eks hahah.
Han er nemlig snedker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.