Hvordan har i det i uge 32 eller deromkring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. november 2012

mvg1985

Hej piger, jer der er deromkring. Hvordan har i det?Hvad har i af gener? Er i trætte, ondt i ben, bækken, bliver i forpustede af at sidde stille? Er jeres mave sunket? Har i hovedpine, kvalme?Skriv hvordan i har det.
MVG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

Stinna1006

mvg1985 skriver:

Hej piger, jer der er deromkring. Hvordan har i det?Hvad har i af gener? Er i trætte, ondt i ben, bækken, bliver i forpustede af at sidde stille? Er jeres mave sunket? Har i hovedpine, kvalme?Skriv hvordan i har det.
MVG

Jeg er 29+ jeg orker ikke mit arbejde længere... ( er ved hjemmeplejen ) får væske i fødderne til aften og kan ikke holde ud at sidde for længe på en alm stol... glæder mig bare til at få ham ud

Anmeld

15. november 2012

Miin'Baby'Mus

MVG

Jeg går ind i uge 31 i morgen - og jeg er så træææt.

For hver dag der går der sover jeg endda værre end dagen før  Jeg har bækkenløsning og meget ømme ribben (hvilket ikke har en dyt med baby at gøre???). Jeg har væske i kroppen, og selvom jeg sagtens kan få sko på så er jeg så smadret i mine fødder efter bare en lille indkøbstur.

Har de sidste dage døjet med store energidyk - de kommer ud af det blå, og så sumper jeg bare helt ned i sofaen og kan slet ingenting 

Hehe jeg er træt nu   Det eneste postive ved min graviditet er at jeg aldrig har kastet op og har kun haft en lille smule kvalme 

Anmeld

16. november 2012

Lenea

Jeg er 30+6 idag, så går ind i 32.uge imorgen

Jeg har det godt. Jeg cykler stadig til og fra arbejde og er til spinning 2-3 gange om ugen. Jeg kan dog godt mærke at jeg hurtigere bliver træt/forpustet og selvfølgelig ikke kan det samme som når jeg ikke er gravid

Jeg glæder mig RIGTIG meget til at gå på barsel på fredag d. 23/11. Jeg synes efterhånden tyngden er ved at hæmme mig på jobbet (arbejder som sygeplejerske på en sengeafdeling).

Louise

Anmeld

19. november 2012

mvg1985

Det er bare noget der følger med graviditeten hva pigerMen er sikker på det er det hele værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.