Katvig stofbleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.488 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. november 2012

lhn89

Hej piger 

Vi er ved at få de sidste ting på plads, inden lillebror kommer.

Vi overvejer at købe stofbleerne fra katvig, da jeg synes de er rigtigt fine + GOTS certificeret. Men er der nogle af jer der har erfaring med dem? Er de bløde, suger nok mm.? 

Venlig hilsen Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

sabrina89

Jeg har ikke prøvet dem, men ville lige fortælle at man kan få Katvig stofble på libero point shop.

Anmeld

14. november 2012

AnneL

lhn89 skriver:

Hej piger 

Vi er ved at få de sidste ting på plads, inden lillebror kommer.

Vi overvejer at købe stofbleerne fra katvig, da jeg synes de er rigtigt fine + GOTS certificeret. Men er der nogle af jer der har erfaring med dem? Er de bløde, suger nok mm.? 

Venlig hilsen Louise

Jeg har bestilt nogle via Libero shoppen. De er SÅ DÅRLIGE! Tynde som køkkenrulle, suger intet (bruger dem tit til at ligge ved halsen når hun får sutteflaske) Ja, de er faktisk kun til pynt.

Anmeld

14. november 2012

lhn89

sabrina89 skriver:

Jeg har ikke prøvet dem, men ville lige fortælle at man kan få Katvig stofble på libero point shop.

Ja det har jeg godt nok set, måske det var en god idé at "prøve" dem først, så vi ikke går ud og investere for meget i dem inden  

Anmeld

14. november 2012

_-Kathrine-_

Har lige fået en ind af døren idag, fra liberoshoppen og må give AnneL ret.... Hold da op hvor den tynd!! Den tror jeg ikke vi får brugt ret meget... Men den er pæn

Anmeld

14. november 2012

modesty

Jeg var dybt chokeret over hvor sindssygt dyre stofbleer var, da vi skulle købe ind til baby. Det er jo bare et stykke stof! Personligt ville jeg aldrig smide penge efter "mærke"stofbleer - de er altså slet ikke bedre end de billige.

De allerbedste (og allerbilligste!) har været dem fra IKEA (jeg har købt Name It og Pippi og lånt nogen småfolk og Holly's). Gode tykke og holdbare.

Anmeld

14. november 2012

lhn89

AnneL skriver:

Jeg har bestilt nogle via Libero shoppen. De er SÅ DÅRLIGE! Tynde som køkkenrulle, suger intet (bruger dem tit til at ligge ved halsen når hun får sutteflaske) Ja, de er faktisk kun til pynt.

Æv hvor træls!

Jeg havde nemlig set dem ved libero. Jeg synes de var rigtigt fine og ganske neutrale (så de kunne bruges til begge køn hvis vi engang skulle have nr. 3) Men det hjælper jo ikke noget hvis de ikke "virker" 

Anmeld

14. november 2012

lhn89

modesty skriver:

Jeg var dybt chokeret over hvor sindssygt dyre stofbleer var, da vi skulle købe ind til baby. Det er jo bare et stykke stof! Personligt ville jeg aldrig smide penge efter "mærke"stofbleer - de er altså slet ikke bedre end de billige.

De allerbedste (og allerbilligste!) har været dem fra IKEA (jeg har købt Name It og Pippi og lånt nogen småfolk og Holly's). Gode tykke og holdbare.

Jeg synes også at man nemt kan smide rigtigt mange penge efter stofbleer - og det er jo kun stof! 

Men når det er sagt så ønsker jeg også at have nogle stofbleer som er GOTS certificeret, hvilket katvig er. Jeg har godt nok også hørt meget godt om dem fra Pippi og Ikea 

Dem fra the organic company er også GOTS certificeret, de er bare endnu dyrere  Så jeg må lige finde ud af hvad der er vigtigst 

Anmeld

14. november 2012

AnneL

_-Kathrine-_ skriver:

Har lige fået en ind af døren idag, fra liberoshoppen og må give AnneL ret.... Hold da op hvor den tynd!! Den tror jeg ikke vi får brugt ret meget... Men den er pæn

Jeg sendte dem en mail og brokkede mig ved godt det ikke er libero der producere dem, men hvad skal man lige bruge dem til?

Anmeld

14. november 2012

lhn89

AnneL skriver:

Jeg sendte dem en mail og brokkede mig ved godt det ikke er libero der producere dem, men hvad skal man lige bruge dem til?

Det kan jeg godt forstå. Ved heller ikke om det hjælper at skrive til dem, men det er vel bedre end slet ikke at gøre noget  Har du hørt fra Libero igen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.