Han snakker løs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.100 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. november 2012

MorDk

Bassen blev 2 år d.23.09.12 og jeg sys bare han snakker så meget og rigtig godt! Måske det bare er mig der sys det? hihi... da jeg jo forstår hvad han siger *S* Men jeg sys han overrasker mig HVER dag med nye ord og vendinger! Igår sagde han "Kleminsin" (Klementin) Ej, sys bare det var så flot! Og sødt! Han siger alt muligt! Det er Så dejligt at kunne kommunikerer med ham nu...

Ville bare dele hans nye ord med jer ♥

Hihi... "Kleminsin"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Bassen blev 2 år d.23.09.12 og jeg sys bare han snakker så meget og rigtig godt! Måske det bare er mig der sys det? hihi... da jeg jo forstår hvad han siger *S* Men jeg sys han overrasker mig HVER dag med nye ord og vendinger! Igår sagde han "Kleminsin" (Klementin) Ej, sys bare det var så flot! Og sødt! Han siger alt muligt! Det er Så dejligt at kunne kommunikerer med ham nu...

Hihi... "Kleminsin"

Det er så skønt

Laura sagde i dag: "hvor blev damen af" (vi var nede og handle, og hende vi handlede hos, skulle lige hente noget) Laura er også begyndt at sige "1000 tak"

Dejligtnår der kommer nye ord og sætninger

Anmeld

14. november 2012

MorDk

Nadia&Daniel skriver:

Det er så skønt

Laura sagde i dag: "hvor blev damen af" (vi var nede og handle, og hende vi handlede hos, skulle lige hente noget) Laura er også begyndt at sige "1000 tak"

Dejligtnår der kommer nye ord og sætninger

Hihi ja jeg elsker det!!! Lyder bare så skøøønt ♥

Anmeld

14. november 2012

morethanperfect

MorDk skriver:

Hihi... "Kleminsin"

Nååårh

Der kommer også fler og flere ord herfra hverdag 

Fantastisk !!

LYGTEPÆL er det nyeste nye

Anmeld

14. november 2012

Clisolka

Det er skønt!! Jeg kan heller ikke følge med Isabella - hun har været lidt bagud, men nu fyrer hun nye ord af hver dag! 

Inden for den sidste uge er våd, træt, mange tak, elsker dig, æble, undskyld og ost kommet på listen over ord  Haha det lyder så sødt når hun siger undskyld. 

Anmeld

14. november 2012

spj

Ja, det er bare så hyggeligt at man kan føre rigtige samtaler men dem nu og så sjovt at høre hvad de siger og når de efterabere.

Min datter er begyndt at sige "ellers tak" hvis vi spørg hende om noget hun ikke vil. Det lyder bare så skægt.

Hvis hun en dag er kommet sent i seng, har vi sagt til hende at hun skal sove rigtig længe. Det er resulteret i at hver morgen kommer hun ind og siger "godmorgen jeg har sovet længe". Der var så en dag hun vågnede tidligt også sagde hun det, så sagde farmand at det havde hun altså ikke. Det skulle han aldrig ha sagt for hun blev helt ulykkelig og græd og græd og sagde jeg har sovet længe. Så måtte han gi hende ret

Hun siger også når vi putter hende "ikke lege med lyset" fordi hun i en periode lå og tændte og slukkede lyset i lang tid om aften.

De kære børn.

Anmeld

16. november 2012

MorDk

De er bare skønne De unger ♥

Her til morgen kom der gang i farverne...

"Der er en blå bil"

"Den her er grøn far"

Det er helt vildt!

Anmeld

16. november 2012

FamilenStorm

MorDk skriver:

Hihi... "Kleminsin"

Det er en fantastisk tid... Alberte som blev 2 i oktober snakker os et øre af, og vil så gerne sige sætninger, og som mor og far synes vi faktisk hun er lidt sej til det

Den eneste "ulempe" er bare at hun snakker fra hun knap nok vågner til hun falder i søvn... Rigtig sødt.. Men puha det kan være hårdt nogen gange for ørene hun bliver en rigtig spørge Jørgen, lige nu spørge hun hele tiden "hva laver du mor?" eller eller hvem der nu er i nærheden, og selvom hun får svar, går det vel 30 sek. så spørger hun igen... Man kan jo ikke lade være med at smile af hende, men kan være lidt "belastende" at svare at man skræller kartofler efter 10. gang.. hihi...

Men nyder det og det giver heldigvis anledning til rigtig mange smil

Anmeld

16. november 2012

Dorthe1986

Jeg elsker, elsker, elsker, ELSKER også bare at høre ord fra min lille skats mund man bliver så stolt

Emil er 18 måneder og snakker også bare et øre af... selvfølgelig er det ikke det hele jeg kan forstå, men der er bare mange ord

Den anden dag fik vi de første klementiner (sjovt nok) og så sagde jeg det her er en klementin, hvor han så siger "tsin"

ellers er det abe, tog, bil, op, ned, falder ned (aller neee), skat,spilde (piillle), klud (kud), mor, far (bar), morfar (bobar), fugl, ugle, traktor, tak, stol (stul), ko (ku), gris (gis), elefant (fant), kat, postmand per (påmaan par), gulerod (gulllegulle), sut (syt), bord, bad, mad, vand, ,mælk (mak). Nej, ja og hej siger han også... nå ja og kiks sige han også og ostehaps (åssehaps). sist er sit!

og en del jeg ikke lige kan huske nu... men han siger godt nok mange ting...
i forgårs pegede han på mig og sagde til min søster "det er mor".... det er lidt vildt

Han er også begyndt at nynne lallalalaa, når man spørger om han synger en sang

Det er selvfølgelig ikke helt rent alt det han siger, men man kan sagtens forstå ham

men hvor er det bare så hyggeligt

Anmeld

16. november 2012

MorDk

Herhjemme hedder fjernsyn  SynSyn     haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.