Julie og julian ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. november 2012

Anonym trådstarter

Ville det være for underligt hvis vi valgte at kalde vores næste barn julian når jeg har en Julie ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

blomst84

Det kan du da sagtens  

Anmeld

14. november 2012

Anonym trådstarter

blomst84 skriver:

Det kan du da sagtens  

Tak
Bare når jeg siger til folk at jeg gerne vil have en julian så rynker de på næsen og siger det da underligt når jeg har en Julie

Anmeld

14. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Ville det være for underligt hvis vi valgte at kalde vores næste barn julian når jeg har en Julie ?

det jo fuldstændig op til jer

personligt synes jeg navnene ligger lidt for tæt op ad hinanden, men det jo bare en tilvænnings sag

Anmeld

14. november 2012

blomst84

Anonym skriver:

Tak
Bare når jeg siger til folk at jeg gerne vil have en julian så rynker de på næsen og siger det da underligt når jeg har en Julie

Ligemeget hvad andre tænker.... Der er altid en eller anden der skal komme med sin mening om ens børns navne  Vi har en Cecilie og har snakket om Celine til lillesøster og nøj hvor er der mange der skal sige deres mening, men jeg lukker bare ørene 

Anmeld

14. november 2012

Lise

Du må kalde dine børn hvad du vil, men jeg ville nok synes det var lige lovligt tæt på hinanden, og tænke "kunne i virkelig ikke finde på to forskellige navne?"

Jeg har en Simon, så ville nok finde på noget andet end Simone til en evt. lillesøster.

Anmeld

14. november 2012

Giraffen

Anonym skriver:

Man kan sagtens ingen tvivl om det men jeg tror jeg ville vælge navne, der var lidt længere fra hinanden - mest for nemhedens skyld når man fx kalder på hinanden eller siger hvem det er i telefonen osv...

jeg ville ik selv gøre det og jeg tror også jeg ville ha studset over det hvis jeg fx som teenager mødte en Julian og så hans søster hed Julie... 

Men I skal 100% gøre hvad I vil og hvis jeres dreng er en Julian så er det jo det han er

Anmeld

14. november 2012

Pigent

Anonym skriver:

Det jer der bestemmer hvad jeres børn kommer til at hedde, men skal jeg være helt ærlig så synes jeg Julie og Julian er for tæt

Anmeld

14. november 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Jeg ville ikke gøre det, jeg synes de er for tæt på af hinanden, men hvis i kan lide de to navne sammen, så er det bare at gøre det.

Anmeld

14. november 2012

Ciss

Det går nok - men jeg vil tro det kan blive lidt rodet i en del situationer, hvis man skal råbe på en af dem, og den anden kommer, fordi de ikke lige har hørt sidste stavelse eller sammen med ældre mennesker, som måske ikke snakker så tydeligt f eks.

Men begge navne er rigtig dejlige!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.