Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi får gæster, og jeg skal stå for maden ..Men jeg har utrolig svært ved at bestemme mig, så derfor spørger jeg nu jer hvad i synes
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
emsaroto skriver: Vi får gæster, og jeg skal stå for maden ..Men jeg har utrolig svært ved at bestemme mig, så derfor spørger jeg nu jer hvad i synes
jeg har stemt på den første, men det kræver jo dine gæster kan lide fisk
FrkZier skriver: jeg har stemt på den første, men det kræver jo dine gæster kan lide fisk
Det kan de Altså det er absolut ikke kræsne mennesker der kommer
emsaroto skriver: Det kan de Altså det er absolut ikke kræsne mennesker der kommer
det da altid noget hehe
har stemt blank for er ikke sikker på jeg kan lide noget af det.
Ved du om dine gæster kan lide det?
SaNiNa skriver: har stemt blank for er ikke sikker på jeg kan lide noget af det. Ved du om dine gæster kan lide det?
jep de kan lide det hele
tarkoflen skriver: Jeg vaklede mellem tortellini og canneloni, det lyder vildt lækkert! Hvordan laver du tortellini?
Jeg vaklede mellem tortellini og canneloni, det lyder vildt lækkert! Hvordan laver du tortellini?
Jeg har sådan en kogebog fra det gamle italienske køkken, hvor jeg bruger deres opskrift. Jeg tror jeg vælger mozzarella fyld .. Spinat og citron er "sovsen" til pastaen ..
emsaroto skriver: Jeg har sådan en kogebog fra det gamle italienske køkken, hvor jeg bruger deres opskrift. Jeg tror jeg vælger mozzarella fyld .. Spinat og citron er "sovsen" til pastaen ..
Minestrone suppe .. Men kun fordi jeg selv elsker det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128