hvor ondt må det gøre???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. november 2012

6800

Er højest sandsynligt ved at abortere, da jeg startede med at pletbløde fredag, og mit HCG stiger ikke helt nok!!!!! i går og i dag har jeg blødt, som hvis det været mens...men nu er jeg begyndt at få en hel del smerter, nu er spørgsmålet, hvor ondt må det gøre før jeg skal kontakte lægen???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

Kofoed.

Ved mig gjorde det så ondt, at jeg lå i foster stilling i 2 dage og græd ipren tog det ikke.

Anmeld

14. november 2012

Miss Kat

Øv det er jeg ked af at høre... Jeg synes sagtens, du allerede nu kan ringe til lægen.

Da jeg mistede, startede det med smerter, som ikke var slemme, men nok til at jeg blev urolig. Efter et par dage begyndte pletblødningen og igen efter nogle dage, begyndte jeg at styrtbløde. Og så klarede kroppen resten.... av!

Hvis du kontakter din læge, kan du bede om at blive henvist til en scanning og enten giver den dig så tryghed eller også giver den i det mindste vished...

Anmeld

14. november 2012

6800

Miss Kat skriver:

Øv det er jeg ked af at høre... Jeg synes sagtens, du allerede nu kan ringe til lægen.

Da jeg mistede, startede det med smerter, som ikke var slemme, men nok til at jeg blev urolig. Efter et par dage begyndte pletblødningen og igen efter nogle dage, begyndte jeg at styrtbløde. Og så klarede kroppen resten.... av!

Hvis du kontakter din læge, kan du bede om at blive henvist til en scanning og enten giver den dig så tryghed eller også giver den i det mindste vished...

var til scanning i lørdags da jeg begyndte at bløde, og der var der ikke mere at se, end hvis jeg havde været omkring 3 uger henne, og i fælge beregningerne, skulle jeg være omkring 7 uger henne...så lige nu tager de blodprøver hver 2. dag for at se hvordan mit hcg tal stiger...

Anmeld

15. november 2012

Miss Kat

6800 skriver:

var til scanning i lørdags da jeg begyndte at bløde, og der var der ikke mere at se, end hvis jeg havde været omkring 3 uger henne, og i fælge beregningerne, skulle jeg være omkring 7 uger henne...så lige nu tager de blodprøver hver 2. dag for at se hvordan mit hcg tal stiger...

Ja det lyder jo ikke helt godt... Hold os gerne opdateret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.