25+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. november 2012

camillahej

Mave billede fra igår aftes. Sjovt at se den oppefra! :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

Aabye

Ej GUUUD.. Er du gravid.. Kæmpe tillykke.. Og så med en lille pige 
Hurraaaa..

Anmeld

14. november 2012

camillahej

Line - med 2 boblinger skriver:

Ej GUUUD.. Er du gravid.. Kæmpe tillykke.. Og så med en lille pige 
Hurraaaa..

Ja jeg er så puha det har været en hård og sej kamp :-) Vi havde jo lige mistet nr. 3 bebs og så skulle vi til og igang med mikroinsimation og så fanme om den kælling ikke siger jeg skal gå hjem og teste for graviditet inden vi begyndte i béhandling tænkte bare hvad fanden bilder hun sig ind den so ved sku godt Jesper's sæd er dårlig. Men så var den sku god nok jeg var gravid  hehe men vi begyndte først at blive rigtig rigtig lykkelige efter 12+0

Og det er bare det bedste er så glad tænk engang alle i andre venter nr 2 nu eller lige har født føler godt nok mig bag efter men hvad dælen er endelig gravid og har kun 102 dage til min termin :-)

Stort tillykke med den lille ny det må være rigtig dejligt nu at være mor til to.

Anmeld

14. november 2012

Aabye

camillahej skriver:

Ja jeg er så puha det har været en hård og sej kamp :-) Vi havde jo lige mistet nr. 3 bebs og så skulle vi til og igang med mikroinsimation og så fanme om den kælling ikke siger jeg skal gå hjem og teste for graviditet inden vi begyndte i béhandling tænkte bare hvad fanden bilder hun sig ind den so ved sku godt Jesper's sæd er dårlig. Men så var den sku god nok jeg var gravid  hehe men vi begyndte først at blive rigtig rigtig lykkelige efter 12+0

Og det er bare det bedste er så glad tænk engang alle i andre venter nr 2 nu eller lige har født føler godt nok mig bag efter men hvad dælen er endelig gravid og har kun 102 dage til min termin :-)

Stort tillykke med den lille ny det må være rigtig dejligt nu at være mor til to.

Kan da godt forstå det er lidt et slag i ansigtet: "øh gå lige hjem og test inden vi går igang med behandling" Men hvor er det fedt at den så var positiv...

ork det er bare super fedt

Hov ja.. vi har lige fået nr 2 for 14 dage siden... En lille kæmpe baby...

Anmeld

14. november 2012

Miss BananaHammock

Sikke en fin udsigt ovenfra

Anmeld

14. november 2012

camillahej

Miss BananaHammock skriver:

Sikke en fin udsigt ovenfra

Tak hehe :-) 

Anmeld

14. november 2012

camillahej

Line - med 2 boblinger skriver:

Kan da godt forstå det er lidt et slag i ansigtet: "øh gå lige hjem og test inden vi går igang med behandling" Men hvor er det fedt at den så var positiv...

ork det er bare super fedt

Hov ja.. vi har lige fået nr 2 for 14 dage siden... En lille kæmpe baby...

Ejj hvor skønt stort tillykke med ham ;-) 

Anmeld

14. november 2012

Frøken J.

Hvor er du virkelig fin!

Anmeld

14. november 2012

camillahej

Frøken J. skriver:

Hvor er du virkelig fin!

Tak :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.