Praler lige lidt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2013

Nemesis

ønskebarn74 skriver:

Victoza

Nupo

og motion

har du sukkersyge eller ?? troede faktisk at victoza endnu ikke var frigivet, men det er måske deres næste middel?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

Moma

Uden at jeg skal kloge for meget - så mener jeg, at det er et middel, der virker godt til vægttab til PCO-ramte.

Anmeld

20. marts 2013

ønskebørn74

Nemesis skriver:

har du sukkersyge eller ?? troede faktisk at victoza endnu ikke var frigivet, men det er måske deres næste middel?!

Det bruges også til PCOS jeg er insulinresistent i svær grad..

Anmeld

20. marts 2013

Nemesis

ønskebarn74 skriver:

Det bruges også til PCOS jeg er insulinresistent i svær grad..

hvordan er du blevet testet for det?? Er det bare blodsukkeret man måler?

Anmeld

20. marts 2013

ønskebørn74

Moma skriver:

Uden at jeg skal kloge for meget - så mener jeg, at det er et middel, der virker godt til vægttab til PCO-ramte.

Lige precist.. Har fået cyklus af det.. Har jeg aldrig haft end ikke som slank.. Vidundermiddel..

Anmeld

20. marts 2013

ønskebørn74

Nemesis skriver:

hvordan er du blevet testet for det?? Er det bare blodsukkeret man måler?

Mit blodsukker er normalt.. Jeg har fået taget blodprøver MANGE.. Og det kan ses på æggestokkene.. 

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

ønskebarn74 skriver:

Victoza

Nupo

og motion

Hvad er victoza?

Erstattede du så alle måltider med Nupo eller?
Og har du taget det på, efter at være stoppet med Nupo? (Jeg antager du er stopper med Nupo)

Anmeld

20. marts 2013

Nemesis

ønskebarn74 skriver:

Mit blodsukker er normalt.. Jeg har fået taget blodprøver MANGE.. Og det kan ses på æggestokkene.. 

ja det var mere din insulinresistent jeg tænkte på :-) Har selv for mange mange år siden fået pco diagnosen men der er ingen der i alle disse år har tænkt på andre årsager til at jeg uanset motion, nupo eller andet ikke kan tabe mig..så tænkte om insulinresistent kunne være en årsag. Derfor jeg spurgte hvordan det blev konstateret.

Anmeld

20. marts 2013

ønskebørn74

Miss-86 skriver:

Hvad er victoza?

Erstattede du så alle måltider med Nupo eller?
Og har du taget det på, efter at være stoppet med Nupo? (Jeg antager du er stopper med Nupo)

Se indlæggene før dette.. Jeg har PCOS.. Derfor vi er i fertilitetsbehandling..

Anmeld

20. marts 2013

ønskebørn74

Nemesis skriver:

ja det var mere din insulinresistent jeg tænkte på :-) Har selv for mange mange år siden fået pco diagnosen men der er ingen der i alle disse år har tænkt på andre årsager til at jeg uanset motion, nupo eller andet ikke kan tabe mig..så tænkte om insulinresistent kunne være en årsag. Derfor jeg spurgte hvordan det blev konstateret.

Det er det victoza hjælper med.. Det fjerner resistensen og cravingerne efter det søde.. Du er velkommen til at skrive en pb. Med dit Tlf. nr. Hvis du vil høre murere om det.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.