Jeg begyndte at klø i weekenden og var bange for at det var tegn på forhøjet levertal - havde det med min ældste og blev sat igang da jeg var 39+4 fordi der blev det opdaget.
IDag fik jeg svar. Det ene tal er for højt. Der er åbenbart flere tal. Men det ene er for højt og de andre er på grænsen. Fordi at jeg er disponeret for det så sendte han mig videre. Så nu afventer jeg bare en indkaldelse. Udover det var jeg til jordemoder og min baby har en fin hjertelyd men hun er i den lave ende og mit sf-mål er på grænsen.
Bagefter det hele tog jeg til bageren og købte mig et par frøsnappere og gemte mig under dynen indtil ungerne skulle hentes.
Desværre ser det nok ud til, at manden ikke kan komme med når jeg skal på sygehuset. Han kan ikke få fri, det har han jo ikke ret til, men synes godt nok, at de kunne være lidt large. Jeg synes det er for ringe, at bare fordi HAN ikke er gravid er vi da 2 om det. Og især sådan en situation hvor jeg muligvis skal igennem en hel masse prøver og tage stilling til en hel masse, ville det være rart at vi var sammen om det. At ringe til ham bagefter er sådan lidt, øv synes jeg 
Anmeld