Vi har pt nogle killinger der er klar til at flytte hjemmefra om 14 dages tid. Det har hele tiden været planen at vi ville beholde den ene, og den vi har udset os er såmænd også super sød.
Men manden er blevet mere og mere forelsket i en af de "allerede" solgte killinger. Især fordi denne killing virkelig har valgt os. Den vier ikke fra vores side, og ligger altid hos den ene af os.
Men denne solgte killing, er der jo en lille familie der glæder sig til at få hjem. De har indbetalt depositum - men dog ikke været her en eneste gang at se den - da de bor 350 km væk. Men jeg har dog sendt billeder ind imellem.
Nu står vi så lidt i et dilemma.
Min morale siger at man virkelig ikke kan tillade sig at "trække" handlen tilbage, men mine/vores følelser nænner bare ikke at gå af med dem.
Manden foreslog også at sige at killingen desværre fejlede et eller andet, så den ikke kunne sælges alligevel, men jeg er altså bare ikke en person der lyver.
Hvad ville i gøre?
Sige at solgt er solgt? Eller ringe og forklare at vi har fået så mange følelser for denne lille killing, og høre om det kan komme på tale at de får en anden, eller deres depositum retur?
Det er virkelig noget skidt det her 
Anmeld