Hvilken instant kaffe er du mest til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.294 visninger
19 svar
0 synes godt om
13. november 2012

MorDk

Jeg er blevet fuldstændig vild med Nescafé Espresso fra Nestlé

Den smager BARE godt!! Jeg var ellers vild med Gevalias 1853 men den laver De ikke mere desværre. Godt vi stadig har nogle stykker stående i skabet herhjemme *S*

Hvilken en er du mest til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

Muffin_girl

MorDk skriver:

Den smager BARE godt!! Jeg var ellers vild med Gevalias 1853 men den laver De ikke mere desværre. Godt vi stadig har nogle stykker stående i skabet herhjemme *S*

Jeg har lige købt en ny variant der hedder noget med milli..... 

Den er dælme go !

Anmeld

14. november 2012

Sukkerblomst

MorDk skriver:

Den der drikker jeg også.... Det er sådan noget helt fint pulver ik ?
Den Smager bare godt

Anmeld

14. november 2012

Frejsmor

Jeg er mest til Café Noir, den smager godt.. Men jeg har overvejet at prøve den du nævner og så købe en mælkeskummer og lave min egen Café Latte..

Anmeld

14. november 2012

MissMona

Peter Larsen øko koffeinfri.

Min kæreste og jeg drikker ikke andet efter vi har opdaget den. Den koffeinfri smager ligeså godt som den alm. og vi tænker hvorfor så ikke drikke den når man er gravid

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. november 2012

Frejsmor

MissMona skriver:

Peter Larsen øko koffeinfri.

Min kæreste og jeg drikker ikke andet efter vi har opdaget den. Den koffeinfri smager ligeså godt som den alm. og vi tænker hvorfor så ikke drikke den når man er gravid

Det var da et godt tip til de kaffe-elskende gravide, som troede de måtte opgive kaffen..

Anmeld

14. november 2012

MissMona

Frejsmor skriver:

Det var da et godt tip til de kaffe-elskende gravide, som troede de måtte opgive kaffen..

Hehe, ja. Men jeg drikker nu stadig kun et glas om dagen max. Ved ikke om der er andre ting i kaffe udover koffein der kan væres skadelige. Det er jo ihvertfald ikke næringsrigt. Så en kop pr. dag doserer jeg for mig. For min kæreste bliver det så lidt mere. Men da han har tendens til at stresse, er det godt for ham at få den koffeinfri. Den alm. får han hjertebanken af Så vi drikker den kun for smagens skyld!

Anmeld

14. november 2012

MorDk

Sukkerblomst skriver:

Den der drikker jeg også.... Det er sådan noget helt fint pulver ik ?
Den Smager bare godt

Jo det er det! Jeg laver også selv min mælkeskum... (skal have en skummer men bruger pt. den der dims man laver jævning med)

Anmeld

14. november 2012

Sukkerblomst

MorDk skriver:

Jo det er det! Jeg laver også selv min mælkeskum... (skal have en skummer men bruger pt. den der dims man laver jævning med)

Ryster du så bare varm mælk i en jævner... Eller ??

Anmeld

16. november 2012

MorDk

Sukkerblomst skriver:

Ryster du så bare varm mælk i en jævner... Eller ??

Ja! Jeg varmer mælken og giver den en ordentlig rystetur i jævneren... desværre ryger der lidt mælk ud af jævneren lige i starten pga. trykket, men jeg får mælkeskum til kaffen... og det fungerer OK nu hvor jeg ikke har en mælkeskummer *S*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.