(marts) Besøg af sp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. juni 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Så har vi haft besøg af SP her til formiddag. Lina blev vejet til 5700 g og måler nu 64 cm. Hun er en MEGET lang pige og ligger meget højt på kurven. Hun har dog kun taget 300 g på 3 uger, så jeg skal have hende vejet igen om 2 uger og se, hvor meget, at hun har taget på.

Ellers var hun bare en fin og dejlig pige. Min sp kunne se, at hendes jordbærmærke var blevet mindre. Det ser vi jo ikke rigtig når vi kigger på det hver dag. Dejligt.

Kh.
Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2009

Diana...

Uhh det heller ikke meget hun har taget på men hun har da taget lidt på   mon ikke hun kommer efter det på de 14 dage...

Dejligt at jordbær mærket er blevet mindre.

Jeg os spændt på hvor lang Lucas er det længe siden vi har fået længde på ham vægten vejer vi selv og sidst vi vejet vejet han 8 kg lige ud 

Knus

Anmeld

4. juni 2009

Muffinmus

Uha, kender det godt... Victoria er også blevet kontrolvejet flere gange nu... hun er lige sneget sig op på 5000 g og nogle og 60 cm.
Hun tager heller ikke nok på, men vægten blev godkendt sidst fordi jeg snart kan starte på grød...så det synes SP jeg kan starte på om 3 uger så vi er sikre på hun får nok næring, det gør hun jo ikke nu.
Nå, men godt at jordbærmærket er blevet mindre

Anmeld

4. juni 2009

Mca<3

Nej øv det er ikke sjovt , Alexander er lidt som Lucas tror jeg  Det bliver nogle store drenge .. Sidst vi vejede ham vejede han 6800 , han tager som regel 350 g på om ugen ,, vildt ,,,

Anmeld

4. juni 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Nej øv det er ikke sjovt , Alexander er lidt som Lucas tror jeg  Det bliver nogle store drenge .. Sidst vi vejede ham vejede han 6800 , han tager som regel 350 g på om ugen ,, vildt ,,,

WEE så han snart oppe på Lucas   

Anmeld

4. juni 2009

Mca<3

Diana... skriver:

WEE så han snart oppe på Lucas   

Ja det går sgu godt nok stærkt med de små fyre   Ha prøv at tænk når de skal til at have ske mad

Anmeld

4. juni 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Ja det går sgu godt nok stærkt med de små fyre   Ha prøv at tænk når de skal til at have ske mad

Ha ha ja det tænkte jeg os jeg er jo så småt begynd og lade Lucas smage og han kan bare ikke finde ud af det griner det ser alt for sjovt ud   Men det lykkes da i dag at han fik slugt noget.

Anmeld

4. juni 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Ha ha ja det tænkte jeg os jeg er jo så småt begynd og lade Lucas smage og han kan bare ikke finde ud af det griner det ser alt for sjovt ud   Men det lykkes da i dag at han fik slugt noget.

Er det er mos el grød du prøver ?? glæder mig til det er vores tur om 2 mdr

Anmeld

4. juni 2009

Diana...

Vi har prøvet begge dele men mest hirsegrød. 

Anmeld

4. juni 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Er det er mos el grød du prøver ?? glæder mig til det er vores tur om 2 mdr

Hov den citeret det ikke men den den op over.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.