Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
På det første billed er jeg i uge 5 og på nummer to i uge 6. Synes selv der er sket meget. Gad vide om det bare er mig der er blevet lidt tyk eller om det er bebs allerede. Begge billeder er fra om morgen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
stort tillykke med lille spiren i maven
det er desværre bare din mave der er oppustet det bliver den det første stykke tid nogle kommer til at lige de er meget længre henne fordi maven bliver så stor
B&J skriver: stort tillykke med lille spiren i maven det er desværre bare din mave der er oppustet det bliver den det første stykke tid nogle kommer til at lige de er meget længre henne fordi maven bliver så stor
Mange tak. Synes bare det var lidt mærkeligt jeg kunne være så oppustet lige efter jeg var stået op. Men det kan man sikkert.
Fin lille mave
Lineengberg skriver: Mange tak. Synes bare det var lidt mærkeligt jeg kunne være så oppustet lige efter jeg var stået op. Men det kan man sikkert.
det kan man sagtens.... fordi der sker jo en masse der inde lige nu så klart kroppen godt kan forandre sig
Tiiillyyykkee jeg sys godt man kan se lidt (:
Husk du ikke må tømme katte bakken ;D
Carolinemama skriver: Tiiillyyykkee jeg sys godt man kan se lidt (: Husk du ikke må tømme katte bakken ;D
Det overlader jeg skam også trygt til kæresten
Lineengberg skriver: Det overlader jeg skam også trygt til kæresten
Hov gad vide hvor det billed kom fra
Hahaa ;D meget flot !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128