Nintendo ds 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. november 2012

SaNiNa

Hvornår kan børn begynde at bruge en Nintendo DS 3?

Vores dreng er 3½ år og spiller fint på vores telefoner men har lidt svære ved playstation nok også fordi spillene ikke lige frem henvender sig på 3 årige andet end bilspil og det gider han ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

helle85

SaNiNa skriver:

Vores dreng er 3½ år og spiller fint på vores telefoner men har lidt svære ved playstation nok også fordi spillene ikke lige frem henvender sig på 3 årige andet end bilspil og det gider han ikke

da vi undersøgte det, der mener jeg nok at der stod fra 8 år fordi det der 3d, ikke skulle værer godt for øjene nå de er så små. så mine har bare en dsi

Anmeld

15. november 2012

SaNiNa

Jeg aner netop intet om det område også derfor jeg søger råd...

Anmeld

15. november 2012

TNBC

SaNiNa skriver:

Altså eksperter sigerat der ikke er nogen farer men nitendo vil ikke tage nogle chancer og fraråder den for børn under seks år.

Jeg synes ikke den er så fantastisk..

Anmeld

15. november 2012

SaNiNa

Yurie skriver:

Altså eksperter sigerat der ikke er nogen farer men nitendo vil ikke tage nogle chancer og fraråder den for børn under seks år.

Jeg synes ikke den er så fantastisk..

som sagt så aner jeg intet på det område... og er heller ikke sikker på de gør det i br og toysrus...

Anmeld

15. november 2012

TNBC

SaNiNa skriver:

som sagt så aner jeg intet på det område... og er heller ikke sikker på de gør det i br og toysrus...

Nå han ikke er ældre er en nitendo ds lite eller dsi fin nok.. min nevø har spillet xbox,playstation,wii,psp og nintendo siden han var omkring 2,5

Anmeld

15. november 2012

LLN

SaNiNa skriver:

Jeg ville vælge en 3 ds. Mange af de nye spil kommer kun til den. Den kan også spille ikke 3d spil. Man kan så 3d effekten fra.

Anmeld

15. november 2012

TNBC

LLN skriver:

Jeg ville vælge en 3 ds. Mange af de nye spil kommer kun til den. Den kan også spille ikke 3d spil. Man kan så 3d effekten fra.

Men de kan selv sætte den på igen

Anmeld

15. november 2012

LLN

Yurie skriver:

Men de kan selv sætte den på igen

ja det er en lille knap det kan skubbe frem og tilbage alt efter hvor meget 3d effekt man vil have på. Min søn på 7 bruger det stort set aldrig.

Anmeld

15. november 2012

TNBC

LLN skriver:

ja det er en lille knap det kan skubbe frem og tilbage alt efter hvor meget 3d effekt man vil have på. Min søn på 7 bruger det stort set aldrig.

Det er fordi det er dårligt.. men man skal alligevel tænke sig om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.