Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hahahahahaha også mig
Monica P skriver: hahahahahaha også mig
MissMona skriver: ...Hehe, den fik ihvertfald mig til at smile!
...Hehe, den fik ihvertfald mig til at smile!
Okay .. Måske den havde været lidt sjovere hvis jeg forstod den
ved ikke om det fordi jeg ikke forstår den at jeg ikke synes det er sjovt? tror godt jeg forstår den, tror bare ikke jeg helt forstår hvorfor det sjovt? - hvis du forstår hvad jeg prøver at sige
morethanperfect skriver: Okay .. Måske den havde været lidt sjovere hvis jeg forstod den
FrkZier skriver: ved ikke om det fordi jeg ikke forstår den at jeg ikke synes det er sjovt? tror godt jeg forstår den, tror bare ikke jeg helt forstår hvorfor det sjovt? - hvis du forstår hvad jeg prøver at sige
Samme her
MissMona skriver: Hmmm... Der står på billedet at hun er gået 35 år over tiden. Ligesom når man går over den tid man er sat til at føde. Hun er bare gået MEGET over tid. Derfor føder hun en voksen mand på 35. Situationen er komisk fordi den på en måde er et ekstremt billede på at mange kvinder går over tid før de føder (og specielt det hører omgivelserne meget om - for nu må den unge gerne se at komme ud!!) og så er den billede på noget vildt der aldrig ville ske, at man går så meget over tid at det surrealistiske skulle ske at man føder en voksen mand. Et overdimensioneret billede på enhver kvindes frygt, at skulle føde noget alt for stort ud igennem et alt for lille hul... og så kan til og med tale og sige halløjsa! Men det er nok ikke så skægt når man får det forklaret. Sådan er det jo gerne med vittigheder.
Hmmm... Der står på billedet at hun er gået 35 år over tiden. Ligesom når man går over den tid man er sat til at føde. Hun er bare gået MEGET over tid. Derfor føder hun en voksen mand på 35. Situationen er komisk fordi den på en måde er et ekstremt billede på at mange kvinder går over tid før de føder (og specielt det hører omgivelserne meget om - for nu må den unge gerne se at komme ud!!) og så er den billede på noget vildt der aldrig ville ske, at man går så meget over tid at det surrealistiske skulle ske at man føder en voksen mand. Et overdimensioneret billede på enhver kvindes frygt, at skulle føde noget alt for stort ud igennem et alt for lille hul... og så kan til og med tale og sige halløjsa! Men det er nok ikke så skægt når man får det forklaret. Sådan er det jo gerne med vittigheder.
Arrrr på den måde
Hæhæ .. Det var da meget skægt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128