Anbefal en god streg til øjenlåg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. november 2012

Deaktiveret profil

Hej piger.. ;-)

Jeg tegner en tynd linie på mine øjenlåg lige ved vipperne næsten dagligt, men er ved at være godt træt af at gøre det flere gange dagligt! 

Så derfor vil jeg høre jer om i kender en god streg som holder hele dagen og som er pæn! 

Kan du bedst lide den flydende eller den faste?? ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

M (:

Freyasmor skriver:

Hej piger.. ;-)

Jeg tegner en tynd linie på mine øjenlåg lige ved vipperne næsten dagligt, men er ved at være godt træt af at gøre det flere gange dagligt! 

Så derfor vil jeg høre jer om i kender en god streg som holder hele dagen og som er pæn! 

Jeg er fan af den flydende fra Rimmel London (Glam Eyes). Jeg synes den er nem at lægge på pga. en lang, slank pensel, den smitter ikke af, holder rigtig flot OG koster kun 69 kr. Hvis jeg har haft den på en tur i byen er den næsten lige så flot dagen efter.. (: 

Anmeld

12. november 2012

Deaktiveret profil

M (: skriver:

Jeg er fan af den flydende fra Rimmel London (Glam Eyes). Jeg synes den er nem at lægge på pga. en lang, slank pensel, den smitter ikke af, holder rigtig flot OG koster kun 69 kr. Hvis jeg har haft den på en tur i byen er den næsten lige så flot dagen efter.. (: 

Okay.. ;-) Jeg bruger pt en fast fra max factor som virker så dårlig! Efter en time er jeg grim igen..  Men tror jeg vil kigge efter den rimmel du snakker om.. ;-) 

Anmeld

12. november 2012

M (:

Okay.. ;-) Jeg bruger pt en fast fra max factor som virker så dårlig! Efter en time er jeg grim igen..  Men tror jeg vil kigge efter den rimmel du snakker om.. ;-) 

Min søster bruger den også, og hun er ligeså stor fan som mig - og hun bruger streg HVER dag (og der kommer ikke de der klamme klatter i øjenkrogene). Den er dog ikke vildt god på vådlinjen, men det synes jeg er et generelt problem ved de flydende.

Her er et billede, så er den nok lidt nemmere at spotte:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. november 2012

Deaktiveret profil

Min søster bruger den også, og hun er ligeså stor fan som mig - og hun bruger streg HVER dag (og der kommer ikke de der klamme klatter i øjenkrogene). Den er dog ikke vildt god på vådlinjen, men det synes jeg er et generelt problem ved de flydende.

Her er et billede, så er den nok lidt nemmere at spotte:

Tusind tak.. Tager matas imorgen og kigger efter den.. ;-) Ja præcis, det plejer normalt at være de faste der er gode til de våde områder.. ;-) 

tak for billedet, det bruger jeg nok imorgen som guide ;-) 

Anmeld

13. november 2012

M (:

Freyasmor skriver:

Tusind tak.. Tager matas imorgen og kigger efter den.. ;-) Ja præcis, det plejer normalt at være de faste der er gode til de våde områder.. ;-) 

tak for billedet, det bruger jeg nok imorgen som guide ;-) 

God fornøjelse - giv gerne feedback på, hvad du synes, hvis du ender med den (:

Anmeld

13. november 2012

Dinna88

Freyasmor skriver:

Hvis du bruger en fast, så er det klart at den ikke holder - det er jo ikke det den er beregnet til
Hvis du vil gøre det ordentligt, så det virkelig holder, så skal du først lægge et lag fast, et lag flydende og så topper du af med en sort øjenskygge lagt med en anglebrush! 

Anmeld

13. november 2012

FrkDitte

Freyasmor skriver:

Hej piger.. ;-)

Hejsa, jeg bruger Bobbi Brown long-wear (hedder noget mere men kan ikke huske hvad).. den skal puttes på med en tynd fin pensel. fås i flere farver, og holder 100% 

Glemmer man at rense den af om aftenen sidder den også lige hvor den skal næste morgen... 

Looove it 

Knus D.

Anmeld

14. november 2012

Deaktiveret profil

God fornøjelse - giv gerne feedback på, hvad du synes, hvis du ender med den (:

Tusind tak for rådet.. :-) Har købt den igår, og brugt den idag, det ser fantastisk ud!

Anmeld

14. november 2012

M (:

Freyasmor skriver:

Tusind tak for rådet.. :-) Har købt den igår, og brugt den idag, det ser fantastisk ud!

Ej, hvor skønt! Håber den holder til dagens udfordringer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.