Puslebord???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.221 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. november 2012

birthee

Når nu nr. 3 kommer her til januar, skal vi have en pusleplads ovenpå, så vi ikke skal rende op og ned af trappen for at skifte den lille... Med de to andre har vi jo været nedenunder, hvor badeværelset er lige ved siden af soveværelset... Men for ikke at vække den lille for meget, vil jeg gerne have et puslebord/en pusleplads ovenpå...

Har du et billede af jeres pusleplads/puslebord, eller kan du smide et link til et billede af jeres puslebord, ville jeg blive rigtig glad 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

K&S

birthee skriver:

Når nu nr. 3 kommer her til januar, skal vi have en pusleplads ovenpå, så vi ikke skal rende op og ned af trappen for at skifte den lille... Med de to andre har vi jo været nedenunder, hvor badeværelset er lige ved siden af soveværelset... Men for ikke at vække den lille for meget, vil jeg gerne have et puslebord/en pusleplads ovenpå...

Har du et billede af jeres pusleplads/puslebord, eller kan du smide et link til et billede af jeres puslebord, ville jeg blive rigtig glad 

Hvad med et væghængt puslebord, som kan slåes op og derved fylde minimalt?

Anmeld

12. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg tænkte også lige på et væghængt pudslebord. Vi har brio væghængt pudslebord og er rigtig glad og tilfreds med det! Vh stine

Anmeld

12. november 2012

birthee

K&S skriver:

Hvad med et væghængt puslebord, som kan slåes op og derved fylde minimalt?

Det har jeg tænkt på, men muligheden er der bare ikke for at hænge det op, for der er ikke særlig meget lodret væg-plads, andet end at det så ville blive i en lav højde pga. vinduer... Så det skal helst være et til at stille på gulvet... 

Anmeld

12. november 2012

K&S

birthee skriver:

Det har jeg tænkt på, men muligheden er der bare ikke for at hænge det op, for der er ikke særlig meget lodret væg-plads, andet end at det så ville blive i en lav højde pga. vinduer... Så det skal helst være et til at stille på gulvet... 

Jaaaa, så er det ikke en mulighed

Hvad de pusleplader, man kan lægge ovenpå en tremmeseng?

Anmeld

12. november 2012

birthee

K&S skriver:

Jaaaa, så er det ikke en mulighed

Hvad de pusleplader, man kan lægge ovenpå en tremmeseng?

Det er selvfølgelig også en mulighed - det havde jeg ikke lige tænkt på... Men er de ikke dyre???

Anmeld

12. november 2012

K&S

birthee skriver:

Det er selvfølgelig også en mulighed - det havde jeg ikke lige tænkt på... Men er de ikke dyre???

Det aner jeg faktisk ikke - men har googlet mig frem til at BabyDan laver en

Anmeld

12. november 2012

birthee

K&S skriver:

Det aner jeg faktisk ikke - men har googlet mig frem til at BabyDan laver en

Det vil jeg lige prøve at tjekke - tak 

Anmeld

12. november 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Vi har bare en puslepude som vi lægger på vores seng eller på gulvet. Så slipper vi for et puslebord der fylder.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

12. november 2012

OoLøjsoO

jeg har et med hylder nedeunder man kan sætte bleer og dvs ting , jeg har bare labet et kasse sysmtem, man kan sætte sit eget præ på det med farvede eller enkelt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.