Autostol??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.777 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. januar 2008

Mie A

Hejsa

Simon er ved at vokse ud af sin autostol... jeg giver det max en måned mere, så kan han ikke være i den mere. Hvad gør jeg så? Skal han så over i den anden autostol (9-18 kg), som vender fremad... må de det allerede?

Knus Mie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2008

sbs78

hej Mie
ja det er jo lige det. altså hvis han er blevet for lang til den, skal du nok skifte. Men hvis jeg var dig ville jeg gå ud i en baby forretning og snakke med dem. Husk at kigge på tyske hjemmesider, der kan man godt spare mange penge. Vi har lige købt to nye til vore store datter på 4år. Vi købte cybex 2 stk til 1500 incl porto. skulle have givet 1200 for en i kære børn :D

Anmeld

7. januar 2008

Mie A

det der med de tyske hjemmesider... det må jeg simpelhen prøve.
hvilken netshop købte du dine i?

knus Mie

Anmeld

7. januar 2008

sbs78

8. januar 2008

Mie A

Var lige inde og kigge på dem... uha der er altså mange penge at spare... og så var der sørme også fastelavnstøj på den ene af dem... smart, så kan man lige få klaret det med det samme :D
Tak for hjælpen.

Knus Mie

Anmeld

8. januar 2008

sbs78

det var så lidt:D

Anmeld

8. marts 2008

Lone Dideriksen

Hej!

Har lige været inde og se dette indlæg om autostole fra Tyskland. Det ser jo spændende og billigt ud. Hvordan blev det leveret og til hvilken pris? Betalte I bare med dankort??

Hilsen Lone

Anmeld

8. marts 2008

ka li ja

aii hvor er der udklædningstøj????
er ik så gut til tysk!!!!

Anmeld

8. marts 2008

ivfmarie

vedr køb på nettet... husk at der kommer moms på køb fra udlandet! Gør det ikke? Syns lige jeg har hørt om det i radioen. Men det ser rigtig nok billigt ud, og der er da vist stadig besparelse selv med moms.

Marie - med en Højere Handelseksamen, og alligevel ikke en skid forstand på omsen og momsen

Anmeld

8. marts 2008

ka li ja

når jeg har købt på nettet er det ikke kommet oveni.. har fået både kamera og videokamera fra frankrig

men derfor kan det jo godt være nogle steder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.