Åhha hun ligner stadig deroppe og snakker...
Havde jo ellers lavet en aftale med dp om at mathilde kun må sove en time til middag....-ja det er godt, hun bagynder først at tage tid, når hun sover og så lader hun hende åbenbart ligge og gasse efter at hun har vækket hende efter en time..

I går da jeg hentede hende kl 15 lå hun og gassede og jeg jeg ved at dp plejer at ligge dem lidt over 12, så ingen skal fortælle mig at hun vil ligge og gasse i 1-1½, mon hun nu også vækker hende efter en time??
Men pga episoden i går -som ikke er første gang- så "tvinger" hun mig faktisk til at hente stumpen kl 14...
For jeg er nok en kylling, men orker ikke rigtig sige noget til dp, da der er 1½ md igen og fordi jeg ved hun bliver

Men træls er det da, når jeg faktisk tvivler på at Mathilde overhovedet har behov for sin middagssøvn....
Skal lige siges inden I tænker at der heller ikke går noget af mig at hente hende kl 14, når jeg går hjemme, men hun bliver som regel først afl. kl 9, så synes egentlig godt at dp kunne passe på hende/lege med hende/se på hende/what ever i mere end 3 timer....
Undskyld det sure indlæg...
Anmeld