Børnehave gode råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. november 2012

B&J

JUBIIII idag kom brevet daniel er optaget i den børnehave vi ønskede JUBIIII ej hvor er vi glade....

men nu er det så kom med en masse gode indput hvad man skal huske til den samtale som er vigtige... og hvad ellers kan være gode råd og gode ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

klmf

Tillykke Vores er lige startet og det er dælme en stor verden for sådan en lille dagpleje-unge, he he

Jeg er ikke så god til at få spurgt om en masse ting, vi tager det som det kommer. Men vi har dog erfaret, at man ikke skal gå ned på udstyr! Madkassen og den obligatoriske drikkedunk er det vigtigste for bassen, han er SÅ stolt når det skal på plads i køleskabet. Og så er en ekstra/reserve flyverdragt til de våde, kolde dage altså bare en god ting.

Vi har gået meget op i en rolig indkøring, hvilket kan lade sig gøre fordi jeg lige er gået på barsel. Det har så også betydet, at jeg har været der sammen med ham en del i starten og set, hvor FÅ pædagoger der i virkeligheden er. Må indrømme jeg er lidt rystet over den ringe normering Hvilket kaos 8-10 børn, der bliver efterladt alene på en stue fordi en skal hjælpes på toilet eller noget andet....

Men god fornøjelse med opstart, det er en stor dag for både barn og forældre

Anmeld

12. november 2012

B&J

lotchen skriver:

Tillykke Vores er lige startet og det er dælme en stor verden for sådan en lille dagpleje-unge, he he

Jeg er ikke så god til at få spurgt om en masse ting, vi tager det som det kommer. Men vi har dog erfaret, at man ikke skal gå ned på udstyr! Madkassen og den obligatoriske drikkedunk er det vigtigste for bassen, han er SÅ stolt når det skal på plads i køleskabet. Og så er en ekstra/reserve flyverdragt til de våde, kolde dage altså bare en god ting.

Vi har gået meget op i en rolig indkøring, hvilket kan lade sig gøre fordi jeg lige er gået på barsel. Det har så også betydet, at jeg har været der sammen med ham en del i starten og set, hvor FÅ pædagoger der i virkeligheden er. Må indrømme jeg er lidt rystet over den ringe normering Hvilket kaos 8-10 børn, der bliver efterladt alene på en stue fordi en skal hjælpes på toilet eller noget andet....

Men god fornøjelse med opstart, det er en stor dag for både barn og forældre

Mange tak.... ja madkassen skal han selv med ud og vælge så det bliver den han ønsker så han syntes den er super sej

det med en ekstra flyverdragt er en super ide mange tak for den for det er jo ved at være tiden og han starter til januar så det er rigtigt lige tiden for det kolde og våde vejr

vi regner og håber også med vi kan køre ham stille og roligt ind for han er ikke så god til nye mennesker så vi skal lige ned at se den og besøge dem et par gange inden og det syntes jeg er dejligt den bedste start betyder meget

Anmeld

13. november 2012

B&J

vi opper den lige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.