Hvilke bleer skal man købe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.340 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. november 2012

Line8700

Jeg er gravid i uge 35 og er begyndt og tænke på at jeg skal have nogle bleer hjem, til når bettemanden kommer. Men hvad er best til prisen?

Og som jeg skrev så er det en dreng, det skal der jo også tages hensyn til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

LMX

Line8700 skriver:

Jeg er gravid i uge 35 og er begyndt og tænke på at jeg skal have nogle bleer hjem, til når bettemanden kommer. Men hvad er best til prisen?

Libero til starten og så Aldi's når han bliver lidt større. Der er ikke forskel på om det er til piger eller drenge.

Anmeld

12. november 2012

Miss BananaHammock

De har bleer nede på sygehuset i Horsens - så jeg har tænkt mig bare at prøve dem de har for at se om de er fine også købe nogle når vi tager hjem. Vil helst ikke stå med nogle bleer der feks. er for små hvis han nu er en ordentlig basse

Ellers så får man en fin pakke i Rema1000'ens babykasse som man også kan afprøve.

Anmeld

12. november 2012

LouiseRH

Da Isabella var nyfødt brugte vi Libero, både fordi det var dem de havde på neo, men da vi kom hjem og testede alle vores prøver, var det bare dem der sad bedst på hende

I takt med hun er blevet ældre har vi skiftet lidt mellem rema og libero. Synes først rema var gode fra str. 3

Anmeld

12. november 2012

Line8700

LMX skriver:

Libero til starten og så Aldi's når han bliver lidt større. Der er ikke forskel på om det er til piger eller drenge.

Nå okay. jeg havde bare fået afvide at til drenge er der ekstra indlæg foran. men det er da rart at vide at man ikke kan gå galt i byen.

Anmeld

12. november 2012

Mutti2B

Jeg sværger til Remas bleer . Hun tissede igennem Libero som hospitalet brugte.

Anmeld

12. november 2012

betina23

Line8700 skriver:

100 Rema 1000 til 50 kr ellers liberos i srartenbkøbte jeg libero men nu bruger jeg remas da de er super gøde og holdbare

Anmeld

12. november 2012

Rosengreen

Vi bruger remas bleer. Vi har prøvet både pampers og libero, begge blev tisset igennem. 

Et godt råd, køb ikke for mange pakker til at starte med. Vi brugte aldrig str. 1, da Karla var en stor pige ved fødslen. Da hun var 14 dage var vi oppe i str. 3 -Det er vi heldigvis endnu, her 10 uger gammel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.