Hej st
Jamen, det gaar godt hernede.
Ja, jeg var jo i DK fra fredag til mandag i denne uge, og rejsen blev derefter udvidet med en rejse til Stockholm fra mandag til torsdag. Hold da op hvor snakker de meget svensk i den by

. Det var arbejdsrelateret med laaaange moeder, saa det var ret udmattende. Tilmed var hotellerne fyldt op i Stockholm, saa det der var tilbage til mig var noget der lignede et skab, uden vindue.

Man er jo saadan at naar det bliver betalt af andre vil man ogsaa have noget ordenligt

. Hvis jeg selv skulle betale havde jeg nok synes det var fint med skabet.
Jeg er ved at vende mig til tanken om 3 boern. Jeg var lidt forskraekket i starten og gjorde mig en masse tanker. Men nu er jeg over den vaerste traethed og den smule kvalme jeg havde og saa maa jeg jo bare vente 6 mdr tid endnu paa at se resultatet.
Boernene er saa soede omkring det og snakker lidt om babyen der kommer. Det var fuldkommen udramatisk at fortaelle dem det. Laura spurgte faktisk selv fordi jeg en morgen havde en tyk mave og sad og roerte lidt ved den, og da jeg sagde ja, sagde hun ikke mere. Foer noget tid efter hvor hun sagde "jeg tror det bliver en pige og hun skal hedde Marta". De har set et par smaa boern for nylig og er meget ivrige efter at nusse og ae og kysse paa kinden. Saa det er dejligt at se. Jeg tror de bliver nogen gode storesoeskende

Jeg haaber ogsaa at I har det godt.
Knus
st
Anmeld