Kære lille spanier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. juni 2009

st

Hvordan står det til nede hos dig.

Er alt okay med maven, Khike og din nye situation som 3.gangs mor?

Håber snart at høre fra dig.

Var der noget med du var i DK i disse dage?

Knus fra st.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2009

3rollinger

Hej st

Jamen, det gaar godt hernede.

Ja, jeg var jo i DK fra fredag til mandag i denne uge, og rejsen blev derefter udvidet med en rejse til Stockholm fra mandag til torsdag. Hold da op hvor snakker de meget svensk i den by . Det var arbejdsrelateret med laaaange moeder, saa det var ret udmattende. Tilmed var hotellerne fyldt op i Stockholm, saa det der var tilbage til mig var noget der lignede et skab, uden vindue.  Man er jo saadan at naar det bliver betalt af andre vil man ogsaa have noget ordenligt . Hvis jeg selv skulle betale havde jeg nok synes det var fint med skabet.

Jeg er ved at vende mig til tanken om 3 boern. Jeg var lidt forskraekket i starten og gjorde mig en masse tanker. Men nu er jeg over den vaerste traethed og den smule kvalme jeg havde og saa maa jeg jo bare vente 6 mdr tid endnu paa at se resultatet.

Boernene er saa soede omkring det og snakker lidt om babyen der kommer. Det var fuldkommen udramatisk at fortaelle dem det. Laura spurgte faktisk selv fordi jeg en morgen havde en tyk mave og sad og roerte lidt ved den, og da jeg sagde ja, sagde hun ikke mere. Foer noget tid efter hvor hun sagde "jeg tror det bliver en pige og hun skal hedde Marta". De har set et par smaa boern for nylig og er meget ivrige efter at nusse og ae og kysse paa kinden. Saa det er dejligt at se. Jeg tror de bliver nogen gode storesoeskende

Jeg haaber ogsaa at I har det godt.

Knus
st

Anmeld

6. juni 2009

st

Godt at høre du er ovre den værste forskrækkelse. Mads går hele tiden og snakker om at han gerne vil have en lillesøster eller lillebror. det er lidt orskelligt hvad han helst vil have.

Jeg bekræfter ham hver gang og siger, at det ville jeg også gerne, at vi fik. Den anden dag udviklede samtalen sig, og jeg spørger ham, "hvordan skal vi få fat i sådan en?" Jamen vi kan bare købe en mor." Hmm den tænker jeg lige over, og spørger så: "Hvor skal vi købe sådan en henne? " lidt efter siger han: Vi kan bare køre over i bilka og købe en mor, også kan jeg også få en bolle med rosiner." Altså den lille mand, han overrasker dagligt efterhånden.

Så han er klar til at blive storebror, så må vi bare vente og se hvornår vi kan give ham den gave. han er utrolig kærlig overfor mindre børn, så jeg er heller ikke i tvivl om, at han nok skal blive en god storebror.

Nå det var lige et sidespring fra dit svar. Træls at du ikke fik dig et ordentligt værelse med fed havudsigt og en skøn spa. Det kunne jeg da godt unde dig.

Godt lige at høre fra dig igen. Har du planer om Dk i sommerferien?

Knus herfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.