Tvillingemave 21+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2012

Rosengreen

Hold nu op, hvor er den flot!  og kun +1 kg  Den sidder jo også bare lige der hvor den skal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

SussieThyssen

Miss Church skriver:

Så gik der en uge mere

Jeg er ved at være godt og grundig øm under ribbenene, fordi maven trykker  og maveskindet klør, fordi huden strækker sig så meget. Dog stadig ingen strækmærker 

Vægten siger nu +1 kg, ift. start. (tabte mig til at starte med 5kg og har nu taget 6kg på igen)

Og og og... kvalmen er stort set væk 

Du har da også nogle langt nedsiddende ribben, så jeg kan da godt forstå hvis det klemmer.
Men altså..hvor er det bare en flot mavse.

Ihhh hvor er det spændende.
Og banditterne trives godt derinde???

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. november 2012

Mink

Miss Church skriver:

Så gik der en uge mere

Jeg er ved at være godt og grundig øm under ribbenene, fordi maven trykker  og maveskindet klør, fordi huden strækker sig så meget. Dog stadig ingen strækmærker 

Vægten siger nu +1 kg, ift. start. (tabte mig til at starte med 5kg og har nu taget 6kg på igen)

Du er bare så fiiin

Anmeld

12. november 2012

Miss Church

Miss BananaHammock skriver:

Ja den er virkelige fin!

Taaark

Anmeld

12. november 2012

Miss Church

Rosengreen skriver:

Hold nu op, hvor er den flot!  og kun +1 kg  Den sidder jo også bare lige der hvor den skal

Mange tak

Jeg tror heller ikke at jeg har taget på andre steder end på maven, men det kan nå at komme endnu

Anmeld

12. november 2012

Miss Church

SussieThyssen skriver:

Du har da også nogle langt nedsiddende ribben, så jeg kan da godt forstå hvis det klemmer.
Men altså..hvor er det bare en flot mavse.

Ihhh hvor er det spændende.
Og banditterne trives godt derinde???

Kærligst
Sussie

Tak

Ja de har det begge to rigtig godt Vi var til MD for en uge siden og alt var som det skulle være  
Men nu er jeg bare begyndt at blive lidt nervøs for for tidlig fødsel  De skal bare blive der inde så lang tid som muligt   selvom jeg glæder mig så meget til de kommer ud til os 

Anmeld

12. november 2012

Miss Church

Akmese skriver:

Du er bare så fiiin

Mange tak

Anmeld

12. november 2012

Babydrøm

Super flot mave  

Anmeld

12. november 2012

FrkZier

Miss Church skriver:

Så gik der en uge mere

iiiiiih.. den er SÅ fin den mave

Anmeld

12. november 2012

come2

Miss Church skriver:

Så gik der en uge mere

Jeg siger det lige igen.

Jeg har aldrig set en smukkere mave.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.