Enlig mor fra hvidovre søger nye veninder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.559 visninger
21 svar
0 synes godt om
12. november 2012

Anja B. Nielsen

Jeg er enlig mor til min lille søn Lucas på knpa 8 mdr. Jeg har været alene med min søn fra han var knap 4 mdr, da forholdet med faren ikke holdte. Vil ikke ind på hvorfor vi ikek er sammen mere da det er privat.

Jeg kommer oprindeligt fra kastrup men flyttede til hvidovre mens jeg ventede Lucas så jeg kender desværre ikke ret mange her i hvidovre og nu sidder jeg tit og føler mig lidt ensom og savner nogen at snakke, skrive og ses med. Håber at høre fra noegn som bor tæt på mig men os nogen som mor i rimelig afstand med enten bus eller tog. Håber at der vil opstå nogle nye venskaber.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

Misscbn

Anja B. Nielsen skriver:

Jeg er enlig mor til min lille søn Lucas på knpa 8 mdr. Jeg har været alene med min søn fra han var knap 4 mdr, da forholdet med faren ikke holdte. Vil ikke ind på hvorfor vi ikek er sammen mere da det er privat.

Jeg kommer oprindeligt fra kastrup men flyttede til hvidovre mens jeg ventede Lucas så jeg kender desværre ikke ret mange her i hvidovre og nu sidder jeg tit og føler mig lidt ensom og savner nogen at snakke, skrive og ses med. Håber at høre fra noegn som bor tæt på mig men os nogen som mor i rimelig afstand med enten bus eller tog. Håber at der vil opstå nogle nye venskaber.

Jeg er fra brøndby strand, og er enlig mor til min bandit på 1 år

du er velkommen til at skrive

Anmeld

12. november 2012

Frejsmor

Jeg er fra Albertslund og har sammen med min kæreste en dejlig søn på 13mdr.

Du er velkommen til at skrive, jeg skal gøre mit bedste for at svare hurtigt, dog skal vi på en lille ferie til lalandia fra i morgen til lørdag..

Anmeld

12. november 2012

Anja B. Nielsen

blankholm skriver:

Jeg er fra brøndby strand, og er enlig mor til min bandit på 1 år

du er velkommen til at skrive

jeg vil meget gerne skrive sammen med dig og tak fordi du skrev til mig, det betyder bare så meget, at havde nogen at snkke med og som kan forstå en. knuss

Anmeld

12. november 2012

Anja B. Nielsen

Frejsmor skriver:

Jeg er fra Albertslund og har sammen med min kæreste en dejlig søn på 13mdr.

Du er velkommen til at skrive, jeg skal gøre mit bedste for at svare hurtigt, dog skal vi på en lille ferie til lalandia fra i morgen til lørdag..

jeg vil os meget gerne skrive sammen med dig. det er helt i orden du svare bare når du kan for der skal da være plads til at man kan tage på ferie m.m knuss

Anmeld

12. november 2012

Misscbn

Anja B. Nielsen skriver:

jeg vil meget gerne skrive sammen med dig og tak fordi du skrev til mig, det betyder bare så meget, at havde nogen at snkke med og som kan forstå en. knuss

du er mere end velkommen

Anmeld

12. november 2012

BabyMus

Jeg har desværre ikke børn endnu, men jeg er også fra Hvidovre.

Anmeld

12. november 2012

Kamulla

Hvor gammel er du???

jeg er selv født og opvokset i kastrup jeg bor nu i høje taastrup og har så Noah på 4 1/2år  jeg flyttede hertil da jeg var 31 uger henne, og kendte ingen... men det gør jeg heldigvis nu.. ikke så mange, men kender det at ens barsel bliver ret lang når man er helt alene

Anmeld

12. november 2012

lilledittemor

Jeg bor også i Hvidovre
Jeg har Bella Elina på 10 måneder.

Jeg vil da gerne skrive hvis det er
Hvor i Hvidovre er du fra?

Anmeld

12. november 2012

Anja B. Nielsen

BabyMus skriver:

Jeg har desværre ikke børn endnu, men jeg er også fra Hvidovre.

okay prøver du at blive gravid eller er du gravid? hvor i hvidovre bor du? jeg bor tæt ved frihedens station

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.