Af hensyn til mit job vælger jeg at være anonym - håber i vil komme med jeres input alligevel. 
Sagen er den, at jeg er blevet spurgt om jeg vil tage på en arbejdsrelateret rejse. Der er selvfølgelig ingen tvang, men der er ikke så mange andre der kan "tage den" og det vil da også være en god mulighed for mig.
MEN det er fra og med en tirsdag til og med en fredag (altså 4 hele dage) OG jeg har et lille barn på 16 måneder. 
Jeg får helt ondt i maven ved tanken om at forlade mit barn i 4 hele dage. H*n vil dog være i DP som normalt - og ellers hos far (som er fuldt ud kompetent til dette)
Så nu er det jeg har brug for nogle "solstrålehistorier" - evt. fra nogen der har gjort noget lignende.
Fortæl mig, at det godt kan gå. Jeg VED jeg kommer til at savne som en gal - men fortæl mig, at min lille trold godt kan klare det - at h*n ikke tager skade af, at mor smutter i 4 dage.
Jeg vil gøre meget for mit job (og som sagt er det også en god mulighed for mig) men jeg vil IKKE gøre noget der kan ødelægge bare lidt af forholdet til mit barn.
Hvad ville i gøre??
Nogen der har gjort noget lignende?
Anmeld