Nogen der har prøvet at tage en test efter en mulig SA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. november 2012

Anonym trådstarter

Hej Tøser..

I fredags, begyndte jeg at bløde og det har taget til i kraft, og er som alm. mens, men også med klumper..

idag her for 5 min siden tog jeg en graviditets test, og den viser 2 meget tydelige streger.. Kan jeg stadig være gravid, eller hvad tror i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

Hej Tøser..

I fredags, begyndte jeg at bløde og det har taget til i kraft, og er som alm. mens, men også med klumper..

idag her for 5 min siden tog jeg en graviditets test, og den viser 2 meget tydelige streger.. Kan jeg stadig være gravid, eller hvad tror i?

Har du smerter og hvor langt er du?

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

Mor til elias og en lille ny til juni:) skriver:

Har du smerter og hvor langt er du?

Nej har ikke haft nogle smerter.. hvis den stadig er der, så er jeg ca. 6+2

Anmeld

11. november 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

Nej har ikke haft nogle smerter.. hvis den stadig er der, så er jeg ca. 6+2

Okay kan desværre ikk hjælpe da jeg aldrig har haft en sa for de. Stadig sidder der

Anmeld

11. november 2012

Maalene

Du kan desværre ikke regne med en test

Jeg fik en medicinsk abort, da jeg var 10 uger henne fordi fostret var gået til omkring de 6 uger (havde ikke blødt) - og der kunne jeg teste svagt positivt 4 uger efter aborten, hvor jeg jo så troede, at jeg var gravid igen, men det var desværre bare den gamle graviditet, som stadig kunne give en positiv test

Håber virkelig ikke du har.mistet, det er SÅ forfærdeligt - har selv været der 2 gange, så Skriv endelig, hvis du har brug for at snakke...

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Du kan desværre ikke regne med en test

Jeg fik en medicinsk abort, da jeg var 10 uger henne fordi fostret var gået til omkring de 6 uger (havde ikke blødt) - og der kunne jeg teste svagt positivt 4 uger efter aborten, hvor jeg jo så troede, at jeg var gravid igen, men det var desværre bare den gamle graviditet, som stadig kunne give en positiv test

Håber virkelig ikke du har.mistet, det er SÅ forfærdeligt - har selv været der 2 gange, så Skriv endelig, hvis du har brug for at snakke...

åhh inderste inde ved jeg os godt at det ikke kan passe, men man sidder bare tilbage med et lille håb.. glæder mig til at få vished imorgen ved lægen! Tak for støtten..

Anmeld

11. november 2012

kiwiol

Der vil gå mere end 2 dage før hcg niveauet i din krop er faldet.

Her står der at nogle kvinder kan teste positivt 8-10 uger efter de abort.

http://www.netsundhedsplejerske.dk/brevkasse/index.php?option=laessvar&kat=GRAVIDITET&id=11883

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

kiwiol skriver:

Der vil gå mere end 2 dage før hcg niveauet i din krop er faldet.

Her står der at nogle kvinder kan teste positivt 8-10 uger efter de abort.

http://www.netsundhedsplejerske.dk/brevkasse/index.php?option=laessvar&kat=GRAVIDITET&id=11883

Ja øvøv -.. snøft snøft må nok indse at det er forbi ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.