? 3d/4d scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. november 2012

M&N

Så har vi bestilt tid hos scanningsjordemoderen.dk, d. 20 december 2012 hvor vi skal se vores dejlige prinsesse igen til 3d/4d scanning

Det er en julegave vi giver til hinanden og så har vi 2 års dag 2 dage efter, så det kunne ikke passe mere perfekt

Andre der har været afsted uge 29-30? Vi skal selv afsted 30+2 da jordemoderen på klinikken anbefalede os det.

Er simpelthen så spændt på at se vores pige igen og hvem hun ligner til den tid! Nogle der vil dele lidt ud af deres oplevelse/oplevelser til 3d scanning? Taaaaak! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Første gang var vi afsted i uge 28 og det var så fedt. Vi fik nogle meget tydelige billeder osv. Dejligt.

Anden gang var vi afsted i uge 30, og der var det noget svære at få gode billeder, da pladsen var meget mindre. Så vi fortryder lidt at vi først kom afsted så sent.

Dog ku vi se at lillesøster ik rigtig lignede thea! 

Sku vi engang bestemme os for en nr 3, ville jeg helt klart vælge uge 28 igen.

Håber at i får en rigtig fed oplevelse og masser af gode billeder! Vh stine

Anmeld

11. november 2012

M&N

StineW79 skriver:

Første gang var vi afsted i uge 28 og det var så fedt. Vi fik nogle meget tydelige billeder osv. Dejligt.

Anden gang var vi afsted i uge 30, og der var det noget svære at få gode billeder, da pladsen var meget mindre. Så vi fortryder lidt at vi først kom afsted så sent.

Dog ku vi se at lillesøster ik rigtig lignede thea! 

Sku vi engang bestemme os for en nr 3, ville jeg helt klart vælge uge 28 igen.

Håber at i får en rigtig fed oplevelse og masser af gode billeder! Vh stine

Tak fordi du delte din oplevelse. Jamen altså nu tager vi bare denne her uge fordi jordemoderen anbefalede det, vi aner jo ikke hvordan det hele ser ud derinde til den tid.. Men altså, vi er spændte uanset hvad. Jeg tror det bliver en god oplevelse uanset hvad

Vi har ikke rigtig nogen at sammenligne med da det er jo vores første, men har bare denne enorme anelse om at hun ligner hendes far rigtig meget. Da vi var afsted til køns i uge 14, der lignte hun sin far helt vildt på 3d synes jeg.. Og på 2d ligner hendes profil at hun har sin fars næse hehe.

Anmeld

11. november 2012

2babygirls

BabyWish2012 <3 skriver:

Så har vi bestilt tid hos scanningsjordemoderen.dk, d. 20 december 2012 hvor vi skal se vores dejlige prinsesse igen til 3d/4d scanning

Det er en julegave vi giver til hinanden og så har vi 2 års dag 2 dage efter, så det kunne ikke passe mere perfekt

Andre der har været afsted uge 29-30? Vi skal selv afsted 30+2 da jordemoderen på klinikken anbefalede os det.

Er simpelthen så spændt på at se vores pige igen og hvem hun ligner til den tid! Nogle der vil dele lidt ud af deres oplevelse/oplevelser til 3d scanning? Taaaaak! 

Vi var derinde, i århus i fredags. Hun er så sød hende der scanner, så fedt.
Jeg var 28+5, og desværre lå min moderkage meget langt nede og foran, samt jeg har meget bagoverbøjet livmoderhals, så lillesøster lå puttet gode nede i mellem.
Dog fik vi rigtig gode billeder, og gemte 15 min til om 2 uger for at se om hun evt havde flyttet sig lidt.

Anmeld

11. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
BabyWish2012 <3 skriver:

Tak fordi du delte din oplevelse. Jamen altså nu tager vi bare denne her uge fordi jordemoderen anbefalede det, vi aner jo ikke hvordan det hele ser ud derinde til den tid.. Men altså, vi er spændte uanset hvad. Jeg tror det bliver en god oplevelse uanset hvad

Vi har ikke rigtig nogen at sammenligne med da det er jo vores første, men har bare denne enorme anelse om at hun ligner hendes far rigtig meget. Da vi var afsted til køns i uge 14, der lignte hun sin far helt vildt på 3d synes jeg.. Og på 2d ligner hendes profil at hun har sin fars næse hehe.

Er sikker på at i får en kæmpe oplevelse! Det er så fed, og i ka rolig glæde jer!! 

Da thea blev født i uge 34, ku vi tydligt kende hende fra vores 3 d scaning. Det var helt tydeligt og følte virkelig at jeg kendte hende!

Da alberte blev født i uge 40, ku vi også godt se det var den samme baby, som fra 3 d scaningen, men bare på en anden måde end med thea. 

Så spænden om i ka kende træk fra jer selv! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.