Vågliggerlagen / tisselagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2012

Mor til Frederic og Freya

Sara. skriver:

Det lyder rigtig smart... tror vi har haft sådan et i klapvognen til min store dattter i sin tid.

Men min datter sover lige nu i en flexa højseng i voksen str. og får til jul en sovesofa, så der kan det desværre ikke bruges.

Mener kun det fåes op i junior str.

Men tak for svaret...

Protect findes op i str 90*200

Frederic har sit i 70*160

Freya i 70*140

Det er rigtig vi har det både til begge autostole og klapvogn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

Sara.

Mor til Frederic og Freya skriver:

Protect findes op i str 90*200

Frederic har sit i 70*160

Freya i 70*140

Det er rigtig vi har det både til begge autostole og klapvogn.

Okay det vil vi lige kigge på

Anmeld

15. november 2012

oerbaek

helle85 skriver:

kan du linke til de lagen eller skrive hvad de hedder

http://www.jysk.dk/4/294/714/1602700/a/catalog-sales

her er et link til lagenet. det er lidt dyrt men det er super godt og dejlig nemt at man ikke skal først til at rode med et tisse underlag og så derefter et lagen

Anmeld

15. november 2012

oerbaek

Lise skriver:

Jeg tror ikke nogen gør noget ved det før de er syv år gamle. Man kan ikke forvente at de stopper før det

Jeg har også en fem-årig nattetisser. Jeg ville da ønske det ville stoppe snart, men det er ikke min største bekymring, endnu.

vi har siden 5 års undersøgelsen ved lægen fået at vide at der ikke blev sat ind fra lægernes side før de er 7 år. Og nu er vores søn endelig blevet 7 år og har faktisk i mandags været på sygehuset til undersøgelse og der fik vi at vide at de på sygehuset tager i mod børnene når de er 5 år... så siger jeres læge noget andet så hold fast på at sygehuset tager imod børnene fra 5 års alderen...

Anmeld

15. november 2012

helle85

oerbaek skriver:

http://www.jysk.dk/4/294/714/1602700/a/catalog-sales

her er et link til lagenet. det er lidt dyrt men det er super godt og dejlig nemt at man ikke skal først til at rode med et tisse underlag og så derefter et lagen

mange tak vil kigge på det. ja det virker meget nemmere og så rygger det heller ikke rund nå børnen ligger urolig :-)

Anmeld

15. november 2012

oerbaek

helle85 skriver:

mange tak vil kigge på det. ja det virker meget nemmere og så rygger det heller ikke rund nå børnen ligger urolig :-)

lige præcis  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.