Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det er lige præcis et år siden vi sidst midstede, nu er vi der vist igen...jeg begyndte at plet bløde i fredags, var til scanning lørdag og hun kunne næsten ikke se noget i min livmoder, og jeg skulle efter mine beregninger skulle jeg være 6-7 uger henne....lægen sagde, at det hun kunne se svarede til 3-4 uge, og det kan ikke passe!!!!
Jeg bløder stadig men ingen smerter....skal til endnu en blodprøve i morgen, for at se om mit HCG stiger
Men tror ikke på det giver gode nyheder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
6800 skriver: Det er lige præcis et år siden vi sidst midstede, nu er vi der vist igen...jeg begyndte at plet bløde i fredags, var til scanning lørdag og hun kunne næsten ikke se noget i min livmoder, og jeg skulle efter mine beregninger skulle jeg være 6-7 uger henne....lægen sagde, at det hun kunne se svarede til 3-4 uge, og det kan ikke passe!!!! Jeg bløder stadig men ingen smerter....skal til endnu en blodprøve i morgen, for at se om mit HCG stiger Men tror ikke på det giver gode nyheder
Årh det er bare rigtig øv. jeg håber på det bedste, og sender et kæmpe kram...
Trøsteknus herfra vense KærligstSussie
tak tøser
tarkoflen skriver: Øv hvor er det da bare hårdt! Stort
Øv hvor er det da bare hårdt! Stort
Meget!!!!!!!!
Åhh nej altså. Hvor er det bare synd for jer.. Sender en masse kram.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128