Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi ved ikke :I , men 22 nov , når jeg førstegang skal til scanning håber vi at få at vide det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Håber at vi/de kan se det når vi skal til md d. 23. november. Ellers må vi vente til april.
Det har hele tiden været mandens store ønske at vide det, men nu kan jeg næsten ikke klare tanken om at de ikke skulle kunne se kønnet...
tarkoflen skriver: Ja der er ret længe til, men vi vil ikke betale for en kønsskanning, så må vi jo være tålmodige Så må vi bare håbe den vil afsløre hvad den er, når vi kommer til skanningen
Ja der er ret længe til, men vi vil ikke betale for en kønsskanning, så må vi jo være tålmodige Så må vi bare håbe den vil afsløre hvad den er, når vi kommer til skanningen
Tanja Hedelund Jensen skriver: Håber at vi/de kan se det når vi skal til md d. 23. november. Ellers må vi vente til april. Det har hele tiden været mandens store ønske at vide det, men nu kan jeg næsten ikke klare tanken om at de ikke skulle kunne se kønnet...
Fwf skriver: Vi ved ikke :I , men 22 nov , når jeg førstegang skal til scanning håber vi at få at vide det
Vi venter en lille pige.
Bella89 skriver: ja der er ikke andet for at den lille vil fortælle mor og far hvad i venter
ja der er ikke andet for at den lille vil fortælle mor og far hvad i venter
Bella89 skriver: jeg piger. tænkte det ville være sjovt at se hvad vi alle venter os her inde jeg venter mig en lille dreng
jeg piger. tænkte det ville være sjovt at se hvad vi alle venter os her inde jeg venter mig en lille dreng
Frøken J. skriver: Vi skal have en lillebror
Vi skal have en lillebror
Annse8 skriver: Vi venter en lille pige.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128