barn 13 måneder siger ingen ord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.021 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. november 2012

Anonym trådstarter

en gang imellem kommer der noget som måske kunne lyde som ja eller hej, med er ikke sikker.. ellers siger mit barn ingen ord. er det normalt? hun snakker babysprog dagen lang, men ikke rigtige ord.. vi taler meget med hende, siger hvad ting hedder, men stadig intet.. er det ok?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

Leonora

Det er helt normalt .
Min den mindste er også 13 måneder og siger heller ingen ord. Min den store begyndte først omkring de 15-16 måneder.

Det er vigtigt at du ikke sammenligner dit barn med andre børn.
Se på dit barn og se på alle de ting han/hun kan i stedet for hvad han/hun ikke kan

Go week

Anmeld

11. november 2012

Frejsmor

Jeg tror det er helt fint.. Min søn(også 13mdr.) siger heller ikke ret mange ord, han gentager nogle gange ting vi siger, men han siger dem stort set aldrig uopfordret..

Børnene kan ikke være lige hurtige til det hele, man plejer at snakke om at enten er børnene hurtige motorisk eller også er de hurtige sprogmæssigt, men oftes ikke begge dele på samme tid..

Anmeld

11. november 2012

Mumto3

Det er helt normalt!!! Ingen afminetre børn kunne sige et ord da de var 13 mdr gamle. De kunne heller ikke gå!

Anmeld

11. november 2012

ano14316

Anonym skriver:

en gang imellem kommer der noget som måske kunne lyde som ja eller hej, med er ikke sikker.. ellers siger mit barn ingen ord. er det normalt? hun snakker babysprog dagen lang, men ikke rigtige ord.. vi taler meget med hende, siger hvad ting hedder, men stadig intet.. er det ok?

Sådan er min søn også.. Han er også 13 mdr. 

Det nærmeste han kommer ord er mam mam mam når han er sulten,

og ellers er det bare en masse lyde, nogen enkelte til at forstå engang i mellem.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.