Fødselsforbereberdelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.021 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. november 2012

andrik

Hej allesammen 

Nogen der vil anbefale det bedste sted at tage fødselsforbereberdelse? Gerne sammen med min mand, og i Kbh  Har prøvet at søge men blir virkelig forvirret. Er i uge 28 nu så vil virkelig gerne være godt forberedt. Takker på forhånd for evt hjælp 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

M&N

andrik skriver:

Hej allesammen 

Nogen der vil anbefale det bedste sted at tage fødselsforbereberdelse? Gerne sammen med min mand, og i Kbh  Har prøvet at søge men blir virkelig forvirret. Er i uge 28 nu så vil virkelig gerne være godt forberedt. Takker på forhånd for evt hjælp 

Jeg har ingen i København, ved ikke hvornår du har termin, men vi skal afsted til "Fantastisk Fødsel" - www.momtobe.dk, som bliver afholdt d. 7 februar i Roskilde (har termin d. 26 februar) så skal afsted 37+2.

Jeg ved de afholder i Holbæk, København og et andet sted, men kan ikke lige datoerne, men prøv at tjek det ud og se om det er noget for jer. Glæder mig helt vildt til vi skal afsted.

Anmeld

12. november 2012

Miss BananaHammock

andrik skriver:

Hej allesammen 

I midtjylland er det blevet en del af JM centret - så det bliver alle første gangs fødende tilbudt ganske gratis. Har du tjekket om det også gælder i KBH?

Anmeld

16. november 2012

andrik

Tusind tak for jeres svar :-) Jeg har termin D 8/2 og glæder mig alt for meget. jeg kan desværre ikke nå momtobe, men fandt ud af at Rigshospitalet har 3 hold jeg kan deltage i :-) man blir lidt nervøs med de artikler der har været med at mange går i stykker under fødsel  og får problemer efterfølgende, så vil man gerne være bedst muligt forberedt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.