Ang brugt børnetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.518 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. november 2012

Jamilah

Hej

Køber I brugt børnetøj, hvis ja hvor?

Foretrækker I at købe stykvis eller en tøjpakke?

Og hvad vil I egentlig give for brugt tøj?

Personligt elsker jeg at finde billigt brugt tøj til børnene i god stand. Meget tøj virker jo nyt, men til gengæld vil jeg sjældent give mere end 5-15 kr pr del (medmindre vi snakker mærkevarer, men der er så sjældent noget jeg kan lide)

Men jeg synes folk ønsker meget mere for brugt tøj nu, end for et par år siden, eller er det bare mig der ikke kan finde de super annoncer længere - generelt, ikke kun herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2012

L&V

Jamilah skriver:

Hej

Personligt elsker jeg at finde billigt brugt tøj til børnene i god stand. Meget tøj virker jo nyt, men til gengæld vil jeg sjældent give mere end 5-15 kr pr del (medmindre vi snakker mærkevarer, men der er så sjældent noget jeg kan lide)

Men jeg synes folk ønsker meget mere for brugt tøj nu, end for et par år siden, eller er det bare mig der ikke kan finde de super annoncer længere - generelt, ikke kun herinde

Jeg køber brugt mærketøj ofte enkeltvis.. Jeg syntes os mange tager alt alt for meget.. Prisen kommer an på mærket, hvad det er og størrelsen..

Anmeld

10. november 2012

L&V

Jamilah skriver:

Hej

Jeg køber brugt mærketøj ofte enkeltvis.. Jeg syntes os mange tager alt alt for meget.. Prisen kommer an på mærket, hvad det er og størrelsen..

Anmeld

10. november 2012

Rsa

Hej

Jeg køber gerne brugt tøj, men synes som du, oftest at folk forlanger alt for meget for brugt børnetøj (snakker mærketøj)! Køber ofte kun enkeltvis, da jeg synes pakker kan være knald eller fald!

Synes at prisen også bør afspejles i tøjets stand - har flere gange modtaget tøj, (brugt) hvor kvaliteten absolut ikke var pengene værd!

Sælger også selv videre billigt

Så vil jeg hellere selv vente på at der kommer  gode tilbud eller bruge tid på diverse netbutikker, hvor man ofte (periodevis) kan spare op til 70%.... Køber kun mærketøj hvis det er sat ned med 40% op opefter!

Anmeld

10. november 2012

Rikke, Liam & Linus

JA, masser! Jeg køber både her på baby.dk og på Trendsales. 

Der er så meget fint og brugbart børnetøj derude, så hvorfor ikke benytte sig af det. Det er forskelligt hvad jeg giver for brugt tøj, kommer an på mærket, standen mv. 

Jeg synes også tit folk forlanger meget for deres (mærke)tøj. Jeg sælger altid mit eget videre til en fornuftig pris. Og jeg har bestemt også købt noget tøj, hvor jeg ikke mente prisen stemte overens med prisen, og nogle gange tøj, som jeg ikke selv ville væe bekendt at sælge videre. 

Anmeld

11. november 2012

Annette A

Jeg køber masser af brugt børnetøj i min lokale gebnbrugsbutik. Det er pænt og billigt til 15-20 kr. Er ligeglad med om det er mærketøj bare det ser rimeligt pænt ud. Så køber det stykvis og ja synes en pris på mellem 15-20 kr pr. del er helt ok. Noget særligt pænt kunne jeg godt give 30 kr for.

Anmeld

11. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg køber meget brugt herinde. Indtil videre har jeg følt mig meget heldig med både pris og standen.

Jeg sælger efter standen. Jeg gider ikke sælge en bluse til 20 kr, hvis Ida har haft den på 1-2 gange. Alt efter hvordan den ser ud efter vask.

Anmeld

11. november 2012

FrkZier

Jamilah skriver:

Hej

jeg har købt brugt babytøj (også tøj itl mig selv) fx herinde, og synes standen har været fin

men kan godt give dig ret i at mange generelt tager overpriser for deres bruge tøj, og kan nogen gange blive helt chokeret over folk der reelt forventer at få halvdelen af den oprindelige købspris for en trøje der er godt brugt

men jeg vil helst købe enkeltvis

Anmeld

11. november 2012

Troldemommi

Jeg elsker at købe brugt men godt børnetøj, og helst en tøjpakke med alt i

Monica

Anmeld

11. november 2012

FruK

Jeg køber gerne brugt. 

Jeg vil helst vælge hvert enkelt stykke ud, og er derfor ikke meget til tøjpakker. Af samme grund køber jeg som regel kun større ting på nettet, da det ellers bliver for dyrt i porto.

Jeg går ikke efter mærkevarer (da jeg synes det bliver solgt for dyrt - så vil jeg hellere købe nyt) men noget som jeg synes er pænt og i god stand. 

Jeg har haft stort held med at købe babytøj i Mødrehjælpens butik, hvor jeg kan vælge de dele, som jeg gerne vil have og få det meget billigt - det er vist noget med 15 kr for en natdragt, 8 kr for en langærmet bluse osv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.